اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

جدید ترین اس ام اس های قهر و آشتی



  پیامک مخصوص آشتی , پیامک متن کشی , مسیج متن کشی ,

خفن ترین اس ام اس های اشتی 93 ,

اس ام اس های اشتی برای اشفند ماه 92



خفن ترین اس ام اس های قهرو آشتی

.

.

.

.

چی میشد تو  هم منو دوستم میداشتی نا زنین / جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین

حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین . . .

 .

.


 اس ام اس های قهر و آشتی 93

.

.


قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا

طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین / چهره پر از خشم و قهر اینهمه زیبا

ناز تورا میکشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به عجز و تمنا . . .

.

.

 اس ام اس های قهر و آشتی 93

.

.


عشق من قهر دیگر کافی است!!!
دیگر توان دوری ات را ندارم!
بیا و برای یکبار هم که شده غرورمان را نادیده بگیریم و بسوی هم با عشق بدویم!
بـــــیـــــا آشتی کنیم!!!
باور کن دوستت دارم

 

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

.

.

.

تا حالا شده وقتی دارید ی آنگ گوش میدیداون رو ب کسی ک رهاتون کرده تقدیم کنید؟؟؟
میخوام ببینم چن نفرمث من هستن؟
لایک فراموش نشه...

 

.

.


 اس ام اس های قهر و آشتی 93

.

.

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی

دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن . . .

.

.


 اس ام اس های قهر و آشتی 93

.

.


... با من که شکسته ام کمی راه بیا ...
... بالی بگشا گاه و بی گاه بیا ...
... آزرده مشو بیا گناه از من بود ...
... گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا ...

.

.


 اس ام اس های قهر و آشتی 93

.

.

مهم نیست کی مقصر است

باور کن مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است

در پایان زندگی خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم

تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ناگفته های مهر آمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم

پس نازنین بیا آشتی کنیم با مهر 

.

.


 اس ام اس های قهر و آشتی 93

.

.

........" ســــــــکـــــــــــوتـــــــــــــــ مــــــــــــــن "........
خوابم نمیبرد...
برایم قصه میخوانی؟؟
قصه آمدنت را...
میخوانی؟؟؟

 .

.


 اس ام اس های قهر و آشتی 93

.

.


جنس من از آهن و از سنگ نیست / من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمیپرسی چرا / حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست . . .

  .

.


 اس ام اس های قهر و آشتی 93

.

.

ی خدا تنها تو از دردم خبر داری
من که میدونم.منو تنها نمیذاری
خدایا به اونی که ازم نارااحته بگو تنهام مذاره

.

.

 اس ام اس های قهر و آشتی 93

.

.


منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو

منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو . . .

.

.


 اس ام اس های قهر و آشتی 93

.

.

تو هستی همه عشق من ---- تموم بود و نبود من
بیاد خاطراه هامون ---- بیا و قلب منو نشکن
بیا که من توی تنهایی --- ندارم امروز و فردایی
نمیخوام دیگه دنیایی ---- ولم نکن ولم نکن توی تنهایی
بیا که بی تو دلم خونه ---- کم داره تورو این خونه
بیا که خورده قسم قلبم ---- که دیگه قدرتو میدونه
تو هستیو همه ی احساسم ---- شکسته شد توی تنهایی
کجایی ببینی پشت سرم --- میزنن بی تو چه حرفایی
بیا که غرور قلب من ---- شکسته شد توی تنهایی
ولم نکن ولم نکن توی تنهایی

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد