اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس های غمگین و دلشکسته


جدیدترین جملات فاز سنگین 92 , جملات فاز سنگین عاشقانه , جمله فاز سنگین اردیبهشت 92 ,
 فاز سنگین اردیبهشت92 ,
 قشنگ ترین اس ام اس فاز بالا , پیامک فاز بالا 92 , پیامک فاز بالا اردیبهشت 92
 

اس ام اس های غمگین سنگین

*

*

*

چقدر متفاوت اند آدمها . . .
عشق برای یکی دلگرمی . . .
و برای دیگری سرگرمی . . .

 

*****

لج میکنم . . .
بد اخلاق میشم !
نه چیزی میبینم ،
نه چیزی میشنوم ،
نه چیزی میگم !
دست خودم که نیست
تو که نباشی ، زندگی باید به کامِ من تلخ بشه

 

*****

عادت دارم هر روز جای انگشتانم را از روی صفحه گوشی پاک کنم !
آخر نوازش کردن عکس هایت عادت من است . . .

 

****

یه وقتایی
وقتی میگن ” شب خوش ” ؛ ینی نذار با این حالم بخوابم . . .
این و بفهمین . . .

*****

گل گرفته ام تا اطلاع ثانوی در قلبم را ، لطفا نگوید کسی “ دوستم داشته باش ”
این یک قلم جنس را نداریم . . .
تمام شد . . .
من تعطیلم !

 

*****

وای از لحظه یی که یک چیزی یادت می آید تا برایش بگویی ؛ اما حیف که دیگر اویی نیست تا بشنود . . .

 

*****

خدایا . . .
بهم کمک کن فراموشش کنم . سخته نتونم باهاش حرف بزنم و فقط از دورادور حرفاش رو ببینم . چرا دنیا اینطوریه. مگه چی میشد من با او دو تایی بازم حرف بزنیم . این چه احساسیه که من دارم .

 

*****

غربت یعنی
به دنبالِ کسی گشتن
و همه را شبیه او دیدن
همه را با او مقایسه کردن
و به همه لبخند زدن
و پیش ِ همه بغض کردن
و باز
و همیشه
به دنبال او گشتن . . .

 

*****

خوانواده میتونه تورو نادیده بگیره فامیل و دوست میتونن تورو فراموش کنن اما عاشق حتی اگه دلشم بشکنی بازم با یاد خاطرات خوبتون باهم به خواب میره .

 

*****

خدایا . . .
مى خواهم اعتراف کنم !
خسته ام . . .
من امانت دار خوبى نیستم . . .
“ مرا ” از من بگیر . . .
مال خودت . . .
من نمى توانم نگهش دارم . . .

 

*****

به من “عشق ” تعارف نکنید ، همین چند وقت پیش ” گُول ” خوردم . . .
سیرم !

 

*****

یا اون شبها بخیر
که تا صبح اس ام اس بازی میکردیم و تو آخرش مینوشتی :
کاش الان پیشم بودی . . .

 

*****

چقدر متفاوت اند آدمها . . .
عشق برای یکی دلگرمی . . .
و برای دیگری سرگرمی . . .

 

*****

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را ؛ بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد