اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

دل نوشته های عاشقانه با عکس

دل نوشته های عاشقانه با عکسهای رمانتیک و زیبا 



ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﺁﺳﺂﻥ ﻧـﯿــﺴــﺖ

ﺍﺳـﻢ " ﺍﺣـﺴﺎﺳـﺖ " ﺭﺍ ﺑـﮕـﺬﺍﺭﻧـﺪ ،

" ﺗـﺠـــﺮﺑـﻪ " ! 

.

دل نوشته عاشقانه

.

خدایا... 

خدایا...

از تمام دنیات...

فقط یه نفر رو می خوام

زیاده؟؟؟


بقیه دل نوشته ها در ادامه مطلب


.

دل نوشته عاشقانه

.

نقطه ی آغازسیـــــــگار

کشیدن هایم روزی بود که 

تو تَرکَــم کردی و سیگار درکَـــم کرد.

.

دل نوشته عاشقانه

.

هی تو اشتباه متوجه شدی...

گفته بودم لب تر کنی برات میمیرم...

اما نه به قیمت اینکه...

لبانت را با دیگری تر کنی...!!!

.

دل نوشته عاشقانه

.

چه حــــــــــالی میــــــــــــــــــــده..

یکی اینقده دوستت داشته باشه که..

بقــــــــــیه بهت حســودی کنن !!!

.

دل نوشته عاشقانه

.

ﺑﻴﻤﺎﺭِ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻯ ﺗﻮﺍﻡ …

ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﺨﻨﺪ …

 عاشق این بیماری ام …  

بی تو زتدگی برام هیچ معنی نداره عشقم

.

دل نوشته عاشقانه

.

ببین لعنتی

دارم میخندم

به سیرکی که دلقکش گریه میکند

به مردی که سراغ زنش را از دیگران میگیرد

به پیرمردی که با آینه دردودل میکند

به پیرزنی که سالهاست

لباس شوهر مرده اش را تن میکند

به دردهایی که به درد گریه کردن هم نمیخورند

تو هم بخند

به منی که از درد عشقت روانی شدم

.

دل نوشته عاشقانه

.

همه گفتند:"او"که رفت زندگی کن

ولی.....کسی درک نکرد که "او"

خود زندگی ام بود...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه 1393/02/14 ساعت 19:40

من تاحالااینطوری مثل شماهاعاشق نشدم ولی واقعا درکتون میکنم چون خییییلی سخته امیدوارم به جای فکرکردن به این مسایلی که عزابتون میده رو زودفراموش کنیدوبه خدای مهربون تکیه کنید.

mahsa 1393/01/09 ساعت 20:58

دل نوشته
کاش میشد نوشت از دل از اتفاقهای که براش می افته کاش انسانها می فهمیدن چه میکنن با این دل دلم تنگه دلم از خدایی گرفته که همه دنیا و آخرت منه خدایی که تنها دوستو همدم و همه کسمه خدایا خودت کمکم کن

پیمان 1393/01/03 ساعت 00:59

ﻣﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﻤﯿﺸﻮﻡ
ﻭﻟﯽ ...
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ ...
ﯾﮏ ﻣﻼﻓﻪ ﯼ ﺳﻔﯿﺪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ...
ﺑﻪ ﻣﻦ ...
ﺑﻪ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﻢ ...
ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﻮﺷﯽ ﻫﺎﯾﻢ ...
ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪﻡ ...
ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻋﮑﺴﻢ ﺑﻐﺾ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ:
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ!!!


سلام ب فرناز و آرزوی عزیز...
دوستای گلم سعی کنید هیچ کسی
رو انقدری تو دلتون بزرگ نکنید که باعث بشه از ارزش های خودتون دست بکشید...

فرناز 1392/12/11 ساعت 16:45 http://ghalb sangi

گفتن دوست دارم و عاشقتم راحته ...اینکه ثابت کنی سخته...پسر یادختری ک اینو میخونی..خواهشابا گفتن حرفای عاشقونه الکی دل طرفو نلرزون..بابا ماهم آدمیم .دل داریم..من2ساله دارم ب پای قول و وعده های الکی میسوزم..خودم میدونم ک دوسم نداشت ولی نمیتونم خودمو قانع کنم که دوسش نداشته باشم و بهش فکر نکنم..سخته عاشق کسی بشی ک دوستت نداشته باشه .سخته خیلی سخته ... دوسش دارم خیلیم دوسش دارم..عاشق کسی شدم ک لیاقت دوس داشتنم و نداره..برام دعا کنین فراموشش کنم چون مطمنم ک بر نمیگرده

آرزو 1392/11/23 ساعت 15:33

یکی دوسش دارم حتی فکر جداییش بعد این پنجسال اشکم روون میشه و دلم رو به درد میاره اگه نباشه هیچکس جای اونو پر نمیکنه مطمینم هیچکس رو دوس نخواهم داشت چون اونطوری که از خود گذشتگی داشته هیچکی هیچکی پیدا نمیشه آسیب زیادی میبینم اگه نباشه وهیچوقت نمیتونم فراموشش کنم واسه همین هرجا باشه حداقل میرم که از دور ببینمش حداقل دلم آروم بشه ولی نمیذارم منو ببینه تا یک وقت زندگیش بهم نریزه چون اگر میشد میموند پس حتما دلیل محکمی بوده که رفته و دلیلش حتما خارج از توانش بوده
البته عشق من این سایت رو نمیخونه پس دوستان فکر نکنن دلیلش خود شیرینیس. عشق اون و عشق من عمیق وریشه داره ولی ما هیجوقت نمیتونیم با هم ازدواج کنیم

خدایا عاشقلن را غم مده

فاطمه 1392/11/09 ساعت 17:40

ﻋﺎﻟﻲ ﺑﻮﺩ ی ﺳﻮﺍﻝ ﺍﻛﻪ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺗﺮﻛﺖ ﻛﻨﻪ ﺟﻴﻜﺎﺭ میکنی

خیلی سخته جوابش

انیس 1392/10/27 ساعت 15:23 http://anessh.mihanblog.com

لایک عالی
در این وجود نیستان هزران درداست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد