اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس احساسی و عاشقانه 1392

اس ام اس احساسی و عاشقانه 



خیال تو می ارزد به داشتنِ همه !

.

اس ام اس احساسی

.

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم

پیشانی ات را برای لب هایم

خودت را برای زندگی ام

می بینی ؟

برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!

.

اس ام اس احساسی

.

عشق یعنی آنجا که دهانها جسارت گفتن ندارند قلب ها می زنند زیر آواز !

.

اس ام اس احساسی

.

تسبیحی بافته ام

نه از سنگ

نه از چوب

نه از مروارید

بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم !


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

.

اس ام اس احساسی

.

اتفاقِ عشق بینِ من و توست ، نگران نباش ! هیچ اتفاقی اتفاقی نیست …

.

اس ام اس احساسی

.

گفتم برایت میمیرم

تو خندیدی ولی من ، از همان روز تا کنون دیگر برای خودم زندگی نکردم …

.

اس ام اس احساسی

.

وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم ؛ تا ابد گرم گرمم …

.

اس ام اس احساسی

.

من از چشمان “تو” چیزی نمی خواهم به جز گاهی نگاهی …

.

اس ام اس احساسی

.

پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم !

بعد از تو همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را …

.

اس ام اس احساسی

.

ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ !

.

اس ام اس احساسی

.

تو برایم چون منشوری … در سفیدی خیالم بیا و خیالم را تجزیه کن ؛ رنگین کمان نگاهت خواهم شد !

.

اس ام اس احساسی

.

چه با قاطعیت حکم میدهی که “حواست رو جمع کن” 

و من میمانم که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست !


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه 1393/02/07 ساعت 15:16

قشنگ بود میسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد