اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

پیامک عاشقانه جدید 1393

پیامک عاشقانه جدید 1393


یعنی میشود روزی برسد که بیایی
مرا در آغوش بگیری بخواهم گله کنم...
بگویی هیس! همه کابوس ها تمام شد
.
اس ام اس عاشقانه
.
این عشق عجب بد دردیه...
مانند هیزم های مصنوعی شومینه میسوزم و پایان ندارم...
انگار به جهنمی افتاده ام که هر روز عذابی دوباره در انتظارم هست ...
خدایا من چه گناهی کردم...
.
اس ام اس عاشقانه
.
کنارم که باشی
آنقدر آرام می شوم
که فراموش میکنم 
باید نفس بکشم! 
پس بمان
.
اس ام اس عاشقانه
.
تمام اعضا و جوارحم 
برای من کار می کنند
جز این قلب لامصب
که کار می کند
برای تو ... !

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
  
.
اس ام اس عاشقانه
.
سخت است بغض داشته باشی و بغضت را هیچ آهنگی نشکند جز صدای کسی که دیگر نیست !
.
اس ام اس عاشقانه
.
باران! بیا و رحم کن
تو که می آیی، یاد او هم می آید
آنوقت من می مانم بدون چتر
روی سنگفرشهای خیسی که
طعم تنهایی می دهند! 
.
اس ام اس عاشقانه
.
" راه مـی روم 
و شــهـر
زیــر پـاهـام تـمـام مـی شـود
تـــو،  هــیـچ کــجـا نــیـسـتـی ... ! "
.
اس ام اس عاشقانه
.
" نـمـی تـوانـم از خـواب بــیـدار شــوم
کــجـایــیـد دلایــلـی کـه مــــرا 
از خـواب بــیـدار مـی کـردیـد ... "
نظرات 1 + ارسال نظر
فائزه 1392/11/18 ساعت 19:28

عالییییییییییییییه:قلب

خیییییییییییییییییییییییییلی لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد