اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه 2014

اس ام اس عاشقانه 2014 - 1393


این پیام فقط یک یاد آوری است !!!
خیلی دوستت دارم
.
اس ام اس عاشقانه
.
وقتى حالت خوب نیست و دارى قدم میزنى ، رسیدن انصاف نیست
.
اس ام اس عاشقانه
.
با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم 
چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!! 
.
اس ام اس عاشقانه
.
وقتی که رفته ای خاطراتت را میفرستی 
میان تنهایی و دلتنگی رویاهایم سرک بکشد که چه؟
.
اس ام اس عاشقانه
.
زبان دل مرا هیچکس جز دل تو نمیفهمد،
بیا که بی وجود تو،من لال شده ام!

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
  
.
اس ام اس عاشقانه
.
قلب من دموکراتیک ترین دولت دنیاست.
آنقدر که تو را نیز همچون خودم از ته دل دوست میدارد.
.
اس ام اس عاشقانه
.
از چهره ی طبیعت افسونکار
بر بسته ام دو چشم پر از غم را
تا ننگرد نگاه تب آلودم
این جلوه ها ی حسرت و ماتم را 
.
اس ام اس عاشقانه
.
من که پشت پا زدم به هر چه هست و نیست
تا که کام او ز عشق خود روا کنم
لعنت خدا بمن اگر بجز جفا
زین سپس به عاشقان با وفا کنم 
.
اس ام اس عاشقانه
.
پشت یه وانت بار نوشته بود:
ظرفیت دو نفر خودم و عشقم!! 
.
اس ام اس عاشقانه
.
بزرگـــــراه هــــای مهنــــدسی ســاز
مـــا را بـــه هــــم نمـــیرسانند
عـــشـــق بـــا قـــوانین بیگانــــه اســـت
از بیـــراهه ها بیــــا
بــــرای دیـــدن کســـی
کـــه عمـــریست دوســـتت دارد! 
.
اس ام اس عاشقانه
.
نسیم از من هزاران بوسه بگرفت
هزاران بوسه بخشیدم به خورشید
در آن زندان که زندانبان تو بودی
شبی بنیادم از یک بوسه لرزید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد