اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس تبریک تولد 1392

اس ام اس تبریک تولد,اس ام اس تبریک تولد 1392,اس ام اس تولد,اس ام اس تولد پدر,اس ام اس تولد رسمی,اس ام اس تولد برادر,اس ام اس تولد خواهر,اس ام اس تولد دوست,اس ام اس تولد رفیق,اس ام اس تولد عشق


فوووووووت
 فووووووووت
فوووووووت
فووووووووت
فوووووووت
بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!!
.
.
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم تولدت مبارک
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر… تولدت مبارک… 
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت. تولدت مبارک

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
  
زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک.
عزیزم امروز، روز تولدت رو اول به تو و خودم تبریک میگم و جشن میگیرم و دوم به فرشته ها تسلیت میگم! چون امروز سالروز جدایی رو با اشک سر میکنن و در آخر به تقدیرم آفرین میگویم که من رو با تو پیوند زد …
.
.
باصد تا دریا پر از عشق واشتیاق و پولک یه قلب عاشق بایه احساس بی قرار و کوچک فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت. تولدت مبارک
.
.
حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم . تولدت مبارک عزیزم
نظرات 1 + ارسال نظر

با من تبادل لینک می کنید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد