اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس تولد جدید 1392

اس ام اس تولد جدید 1392


روز تولدت ماندگارترین تاریخ میان صفحات تقویم زندگی پر هیاهوی من است، که تا ابد در ذهنم درخشان میماند
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
ای دلیل بودنم .عشق جاودانم تولدت
خوش به حال کسی که میتونه تو نبود من بهت بگهـ :
تولدت مبارک
ولی بدون ، تو چنین روزی این جمله تو قلبمه
عزیز تر از جانم سالروز تولدت مبارک
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
در تنهاییم شمع های خاطرت را خودم ب جای تو فوت میکنم
تولدت مبارک
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
روز تولد تو و گرچه نه یم کنار تو
مبارک ای عزیز جان تولد و بهار تو
در این دیار نازنین، که یاسمن شکفته است
شکفته باد نرگس جمال نوربار تو

 بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
تو دنیای بی سروته من چی دارم به جز خودت
می خوام که غوغا بکنم بیام جشن تولدت
تویک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تومن ظهور شدم احیا شدم مثل نگین
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
روزی که تو آمدی
شعر نابی بودی
آفتاب و بهار با تو آمدند
روزی که آمدی
طوفان شد و پیکانی آتشین
در نقطه ای از جهان فرود آمد
و من با تو باور کردم
که می شود هم پای رنگین کمانی در باران قدم زد!
تولدت مبارک
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
مبارک باشه میلاد شما خاتون
شمایی که ستاره جون میگیره توی چشماتون
شمایی که شدید معنای شعرای من عاشق
شما که زندگی میده بمن هرم نفسهاتون
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
الفبا برای سخن گفتن نیست
برای نوشتن نام توست اعداد
پیش از تولد تو به صف ایستاده اند
تا راز زاد روز تو را بدانند ...
تولدت مبارک
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم ...
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
مهربانم!
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک!
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
امید سالهای از دست رفته ام، امید روزهای بی کسی ام، تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر ماندنم ؛ بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک!
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
میلادت ای دوست مبارک باشد / پیوسته دلت شاد سعادت باشد
هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد / راهـت سپید راه عــدالـت باشد
چـــشـــم شــادی نگارت باشد / ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد
میلادت ای دوست مبارک باشد / دلـشاد ازین اهل جماعت باشد ...
.
.
اس ام اس تولد جدید 1392
.
.
زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست ...
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک یگویم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد