اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس تبریک تولد دی ماه 1392

اس ام اس تبریک تولد دی ماه 1392



سالروز تولدت

تولد همه خوبی هاست

دوستت دارم

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

روزه تولد تو

تولد همه خوبیه و زیبائیها در زندگی من است

پاینده و خوشبخت باشی

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

بهترین صدای زندگیم تبش قلب توست

سالروز تولدت مبارک


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم

امشب اما همه جملات فرار کرده اند

همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

یک بغل یاس سفید پیشکش وجود پر مهرت

عزیزم تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

ای آفتاب نازنین زندگیم همیشه درخشان بمان

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

چه زیباست به خاطر تو زیستن

و برای تو زنده ماندن و چه تلخ است دور از تو بودن

جاودانه دوستت دارم

.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

بهار را دوست دارم چون موسم شکفتن توست

و تو را دوست دارم چون شکوفائی من به وجود توست

عزیزم تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

روز تولدت بهانه ای شد

تا بهترین شاد باش هایم را تقدیم حضورت کنم

دلت شاد و روزگارت بهاری باد

.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

چه لطیف است حس آغازی دوباره

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز ... روز میلاد ... روز تو!

روزی که تو آغاز شدی

تولد مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد