اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه 93,اس ام اس عاشقانه93,اس ام اس عاشقانه 1393,اس ام اس های عاشقانه 1393,پیامک عاشقانه 1393,پیامکهای عاشقانه 1393,پیامک های عاشقانه 1393,پیامک عاشقانه,اس ام اس عاشقانه جدید 93,عاشقانه 93




هم ترانه یاد من باش ، بی بهانه یاد من باش

وقت بیداری مهتاب عاشقانه یاد من باش

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

بی تو گلشن چو زندونه به چشمم ، گلستون آذر ستونه به چشمم

بی تو آرام و عمر زندگانی ، همه خواب پریشونه به چشمم

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

دور بودن از عزیزان مشکل است

امتحان با وفایی در جدایی حاصل است

گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق

دوریت دریا و یادت ساحل است

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

کاش میشد بر جدایی خشم کرد

شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد

کاش میشد خانه ای از مهر ساخت

مهربانی را در آن سرمشق کرد


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

راه دوست داشتن هر چیز درک این واقعیت است که امکان دارد از دست برود

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

روزی سپری شد به امیدی که شب آید

شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد

ای دوست دعا کن من بیچاره مبادا

در حسرت دیدار تو جانم به لب آید

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

ای کاش تنهایی من گل سرخی بود که هنگام دیدار به تو می بخشیدم

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

روزم خوش است چراکه برای تو میخوانم ، شبم خوش است چراکه برای من میخوانی

روزگارم خوش نیست چراکه با هم نمیخوانیم

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

یه آسمون گل قشنگ تقدیم یک نگاه تو

این دل تنهای غریب فدای روی ماه تو

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

اینو من نباید بهت بگم ولی تو یه عیب خیلی بزرگ داری که نمی شه دوستت نداشت!

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

می نویسم این پیامک را به دوست

ای پیامک صورت او را ببوس

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

اگه عشقت کورم کنه مهم نیست، حس بودنت قشنگتر از دیدن دنیاست

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

شنیدم بوسه پلی است میان قهر و آشتی

طالب شدم هی قهر کنیم هی آشتی!

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

یه گل برات فرستادم اگه نرسید ببین تو چقدر گلی که روش نشده بیاد !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد