اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه 93,اس ام اس عاشقانه93,اس ام اس عاشقانه 1393,اس ام اس های عاشقانه 1393,پیامک عاشقانه 1393,پیامکهای عاشقانه 1393,پیامک های عاشقانه 1393,پیامک عاشقانه


حضورش برایم اهمیتی نداشت …
اما غیبتش خیلی آزار دهنده بود !
.
.
اس ام اس عاشقانه
.
.
تمام “من” ، دارد “تو” میشود ، باور میکنی ؟ !
.
.
اس ام اس عاشقانه
.
.
اگر موهایت نبود …
باد را چگونه نقاشی می کردم ؟
.
.
اس ام اس عاشقانه
.
.
کجا بودنم را نمیدانم !
اما خستگی گذر از بیابان را حس میکنم
.
.
اس ام اس عاشقانه
.
.
بذار دوباره عطر تو بپیچه تو صحن دلم
دوباره تو دوباره من دوباره ما بشیم با هم

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
  
.
.
اس ام اس عاشقانه
.
.
“انتظار” …
لحن خیس نگاه انسانهای ست ،
 که زندگیشان بوی تنهایی میدهد
.
.
اس ام اس عاشقانه
.
.
سوختن زیباترین فرجام یک قلب است ،
 به شرطی که تو آتش بیار معرکه باشی !
.
.
اس ام اس عاشقانه
.
.
تمام زخم هایم مرهمش لب های توست ،
 بوسه نمیخواهم ! فقط حرفی بزن …
.
.
اس ام اس عاشقانه
.
.
من بی تو در غریبترین شهر عالمم …
بی من تو در کجای جهانی که نیستی ؟ !
.
.
اس ام اس عاشقانه
.
.
همیشه خاطره ای هست …
که نفس آدم را برای لحظاتی می گیرد !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد