اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس های شب چله 1392

اس ام اسهای شب چله,اس ام اس های شب چله,اس ام اس خنده دار شب چله,اس ام اس های شب چله 92,اس ام اس های شب چله 1392,اس ام اس های شب چله 2013,اس ام اس شب چله,اس ام اس شب چله 92,اس ام اس شب چله 1392,اس ام اس شب چله92,sms shabe chele 92,sms shabe yalda 92


امشب را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم .,.
شب یلدا ، این شب زایش مهر و میترا ، شب زایش نور و روشنائی
بر تو ایرانی مبارک

اس ام اس شب چله

باور به نور و روشنایی است 
که شام تیره ،از دل شب یلدا
جشن مهر و روشنایی به ما هدیه  میدهد
یلدایتان مبارک

اس ام اس شب چله

شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر
زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر
شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق
رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق
شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد 

اس ام اس شب چله

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها 
یلدایتان رویایی
روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران

اس ام اس شب چله

من دارم جمعه می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم.,. 
منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش.,. از طرف پاییز

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب 
  
اس ام اس شب چله

تو میری و من فقط نگاهت می کنم
تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم
بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم
اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست

اس ام اس شب چله

محفل آریائی تان طلائی ، دلهایتان دریائی
شادیهایتان یلدائی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .

اس ام اس شب چله

قیمت پماد سوختگی شب یلدا(چله)خیلی خیلی بالا میره.
اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد هااا
اون وقت لازمت میشه!!!

اس ام اس شب چله

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را
باید جشن گرفت



نظرات 8 + ارسال نظر
س 1392/09/28 ساعت 00:20

rojan 1392/09/26 ساعت 20:41

پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد پاییز رو به اتمام است از ته دل سپیدی وزیبایی وارامش برف زمستان را برایت ارزو میکنم.یلدا مبارک

ساناز 1392/09/26 ساعت 17:19 http://www.sn2552@gmail.com

salam ba tashakor az saytetoon,faghat matalebetono afzayesh bedin

با سلام و احترام
وب مفید و آموزنده ای دارید واقعا زحمت کشیده اید از طرف ما لینک شدید . لطفا شما هم ما را بانام مرکز آموزش علمی سنجش خانه امید مهردشت لینک نمائید به آدرس : http://sanjeshkhosravialavijeh.ir باسپاس منتظر نظرات سازندتون هستیم . .
درصورت تمایل همکاری حتما به ما اطلاع دهید.
جهت اطلاع --- رایگان
طراحی نمونه سوالات امتحانی و آزمون
طراحی سایت وامکانات پیشرفته

اتنا 1392/09/20 ساعت 18:16

milad 1392/09/20 ساعت 01:11

ستاره 1392/09/19 ساعت 15:53

بیا در بلندترین فرصت شبانه از هزار رنگ پاییز به یکرنگی زمستان برسیم.

رضا 1392/09/16 ساعت 21:10 http://www.ucna-it-92.blogfa.com

انتخاب من تو بودی !!!انتخابت من باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد