اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس ولنتاین بهمن 1392

اس ام اس ولنتاین بهمن 92,اس ام اس ولنتاین بهمن 1392,اس ام اس مخصوص روز ولنتاین 1392,اس ام اس ولنتاین 2013,اس ام اس ولنتاین 2012,اس ام اس ولنتاین 1392,اس ام اس ولنتاین 92,اس ام اس ولنتاین92,اس ام اس ولنتاین,اس ام اس مخصوص روز ولنتاین,اس ام اس ولنتاین جدید


وقتی قرار شد من بیقرار تو باشم، ناگهان تو تنها قرار زندگی ام شدی.,.
ولنتاینت مبارک
.
.
.
من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست ** من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست
ولنتاین مبارک
.
.
.
تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست ، تنها به نگاه او میسپارمت
ولنتاین مبارک
.
.
.
قشنگ ترین شعرم را برای شب شعر چشمان تو گفتم ،پس تو نیز قشنگ ترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار
ولنتاین مبارک

برای دیدن بخش کامل اس ام اس های ولنتاین 2013 کلیک کنید
   
.
.
.
بی تو هر شب عاشقی بارانی ام* لاله پژمرده و زندانی ام
بی تو در کنج همه دلواپسی*بی تو من آغاز یک ویرانی ام.,.
ولنتاین مبارک
.
.
.
تو را در قلب شعرم میگذارم* به نام عشق آن را مینگارم
تمام حرف من در شعر این بود * تو را تا بی نهایت دوست دارم.,.
ولنتاین مبارک
.
.
.
هر دو چشمان تو دنیای من است ، گر نمیبینم تو را ، یادت نگهدار من است.,.
Happy Valentine day
.
.
.
من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم که بدانم فردایش تو را میبینم .
ولنتاین مبارک
مال من باش ولنتاین
من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها
جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست
بقیه اس ام اس های ولنتاین در ادامه همین مطلب
.
.
.
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی
اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک
.
.
.
امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن
تا با تمام وجود به او بگوییم
عشق من روزت مبارک
.
.
.
سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم
تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک
.
.
.
امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم
.
.
.
اس م اس بنده خدا برای والنتاین
عزیزم , کشتی عشق ما آماده ی پروازه
پیتیکو وو
پیتیکو و و
پیتیکو و و و
.
.
.
پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع
اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری
.
.
.
هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک
.
.
.
میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم
 عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک
.
.
.
واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک
.
.
.
من یه سری هدیه گرفتم . .. اما نمی دونم این ولنتاین کیه که هدیه ها رو بدم بهش
 

نظرات 2 + ارسال نظر
نازگل 1392/11/24 ساعت 18:51

ولنتاین مبارررررررررک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد