اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس غمگین و اشک آور


 اس ام اس غمگین و اشک آور


.

هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟

نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !

 

اس ام اس غمگین و اشک آور

 

درنگ عجب دنیای عجیبیست!

رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود

زمانی که گفتی”برو”

چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود . . .

 

اس ام اس غمگین و اشک آور

 

 

دردناک ترین جدایی ها آنهایی هستند که،

نه کسی گفت چرا و نه کسی فهمید چرا !

 

اس ام اس غمگین و اشک آور

 

 

ابراهیم که نیستم میگذاری میروی …

این آتش نبودنت بر من گلستان نخواهد شد !!!



برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

اس ام اس غمگین و اشک آور

 

 

هنوز هم مثل انشاهای دوران دبستان با نتیجه گیری مشکل دارم . . .

“ چرا رفتی ؟ ”

 

اس ام اس غمگین و اشک آور

 

 

صدای پای تو که می روی

و صدای پای مرگ که می آید…

دیگر چیزی را نمی شنوم !

 

اس ام اس غمگین و اشک آور

 

 

فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد …

فقط رفت بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد …

فقط رفت … فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت : راحت شدم …

 

اس ام اس غمگین و اشک آور

 

 

از روزهای رفته نگو

روزهای مانده را تعریف کن

با چند ماه خداحافظی کنم

به چند خورشید سلام

تا بیایی …. ؟!



نظرات 2 + ارسال نظر
نونا 1393/01/14 ساعت 16:58

راضیه 1392/11/21 ساعت 20:55

خیلی غمگین بود خوشم اومد اشکم در اومد عشقم الهام هس گریه ام گرفت تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد