اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس های غمگین 92


اس ام اس های غمگین 92


.

رهایم کردی چرا که برهنگیت را نجوییدم ،

بوسه هایت را نطلبیدم و طعم گس گناه را نچشیدم !

رهایم کردی چرا که عشق ورزیدم !

 

اس ام اس های غمگین 92 


نباشی؛

برای ِ من هیچ اتفاقی نمی‌افتد!

فقط گاهی موهایِ صورتم سفید می‌شود

گاهی موهایِ سَرم می ریزد . . .

 

اس ام اس های غمگین 92 


 

روزی ازم پرسیدی بزرگترین آرزوت چیست ؟

گفتم بر آورده شدن آرزوی تو !

ولی ندانستم آرزوی تو جدایی از من است . . .

 

اس ام اس های غمگین 92 


 

خنک شدى ؟

اما من هنوز داغم از رفتنت در این سرماى بى رحم !



برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

اس ام اس های غمگین 92 


 

ای کاش آشنایی ها نبود یا به دنبالش جدایی ها نبود

یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی ، جدا . . .

 

اس ام اس های غمگین 92 


 

آتش زدن به یک “سرنوشت”

کبریت نمی خواهد که !!

“پـا” می خواهد …

که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر …

و … بـروی !!

 

اس ام اس های غمگین 92 


 

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم . . .

 

اس ام اس های غمگین 92 


 

درد دارد…

وقتی با نسیمی برود…

کسی که به خاطرش به طوفان زده ای…

 

اس ام اس های غمگین 92 


 

همه یهویی ها خوبن :

یهویی بغل کردن

یهویی بوسیدن

یهویی دیدن

یهویی سورپرایز کردن

یهویی بیرون رفتن

یهویی دوست داشتن

یهویی عاشق شدن

اما امان از یهویی رفتن !


ما را حمایت کنید Gemsms.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد