اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس سیگار و عشق


اس ام اس سیگار و عشق


.

گفتی تا سیگاری دود کنی برگشتم !

زندگیم دود شد ، کجا ماندی ؟

 

اس ام اس سیگار و عشق


.  

یادت است میگفتی سیگار را کنار بگذارم ؟

من سیگار را کنار گذاشتم اما طعم تلخش را نه !

روزگار امروز به من فهماند که چیزهای تلختری از قهوه و سیگار هم هست !

 

اس ام اس سیگار و عشق


.   

یادت عادت است ، همین روزها ترک میکنم مثل سیگار که ماهاست نخ آخریست که روشن میکنم !

 

اس ام اس سیگار و عشق


.   

روزهایم با خیالِ بودنت شب میشوند و شبهایم با سیگارِ روشنم روز . . .



برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید 


 

 

اس ام اس سیگار و عشق


.  

میدانم اگر روزی دیگر سیگار هم نکشم ، از آدمای روزگارم درد میکشم !

 

اس ام اس سیگار و عشق


.  

سیگار میسوزه ، کم میشه ولی تکرار میشه !

من میسوزم ، کم میشم ولی دیگر تکرار نمیشم . . .

 

اس ام اس سیگار و عشق


.  

بقال گفت سیگار گران شده ، ترک نمیکنی ؟

با خودم گفتم کاش بدانی چقدر گران تمام شد تا سیگاری شدم . . .

 

اس ام اس سیگار و عشق


.  

سیگار کشیدنم را کلاس نامیدند ؛ نمی دانستند که من از کلاس زندگی مدتهاست اخراج شده ام !

 

ما را حمایت کنید Gemsms.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد