اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس جدید عاشقانه 92


اس ام اس جدید عاشقانه 92


.

در خلوت من نگاه سبزت جاریست! این قست بی تو بودنم اجباریست

.


اس ام اس جدید عاشقانه 92


.

سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را .

.


اس ام اس جدید عاشقانه 92


.

خوشبختی من پیدا کردن "تو" از میان این همه ضمیر بود .

.


اس ام اس جدید عاشقانه 92


.

دوست داشتنت معادله ایست که نفسهایم را اثبات میکند .

.


اس ام اس جدید عاشقانه 92


.

تو با آواز خود شب را شکستی

ولی من بی دریچه مانده ام باز

 هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟

 ز یاران باز هم جا مانده ام باز . . .


 برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

.


اس ام اس جدید عاشقانه 92


.

خداوند ، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است تا تنها سخنان و صحنه های

 بالا و والا را جستجو کنیم . . .

.


اس ام اس جدید عاشقانه 92


.

دلم می خواست سقف معبد هستی فرو می ریخت پلیدی ها وزشتی ها به زیر خاک

می ماندند ، بهاری جاودان آغوش وا می کرد جهان در موجی از زیبایی و خوبی شنا می کرد . . .

.


اس ام اس جدید عاشقانه 92


.

دلتنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست

در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

 با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم

بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست .

.


اس ام اس جدید عاشقانه 92


.

چه جمله ی عجیبی است "دوستت دارم" ، هر کسی میگوید 

عاشقتر میشود و هر کسی میشنود بی تفاوت تر !

.


اس ام اس جدید عاشقانه 92


.

کوچه ای را بود نامش معرفت

ساکنینش بامرام از هر جهت 

 گرچه بن بست بود مثل قلب من

 آخرین خانه تو بودی خوب من 


Gemsms.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد