اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

پیامک عاشقانه


پیامک عاشقانه


.

سخت است وقتی از بغض ، گلو درد میگیری و همه میگویند لباس گرم بپوش .

.


پیامک عاشقانه


.

سری را که درد نمیکند دست مال نمیبندند ، اما سر من درد میکند برای دستی که مال تو باشد .

.


پیامک عاشقانه


.

مشکل از تو نبود ، از من بود ، با کسی حرف میزدم که سمعک هایش را پیش دیگری جا گذاشته بود .

.


پیامک عاشقانه


.

 می توان از آب و از نان ، و از جان خود حتی گذشت

ممکن اما نیست مجنون بود و از لیلا گذشت 

 عاشقان را جامه ای پوشیدنی جر چشم نیست

یا ز خیر عشق یا میباید از دنیا گذشت .


 برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

.


پیامک عاشقانه


.

همین که یاد ما هستی دمت گرم / همین که مرهم دردی دمت گرم / در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که با وفا هستی دمت گرم .

.


پیامک عاشقانه


.

تو را چون آب دریا دوست دارم / به قدر خواب و رویا دوست دارم

 سرکاری ! همه اینها دروغه / تو را من بیش از اینها دوست دارم .

.


پیامک عاشقانه


.

دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟

حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !

.


پیامک عاشقانه


.

شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم !


http://zarsms.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد