اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

۱۱۰ مدل تزیین جدید و به درد بخور سالاد کاهو

تزیین سالاد فصل |  ۱۱۰ مدل تزیین جدید و به درد بخور سالاد کاهو 

آدم ها دو دسته اند،دسته اول اونایی که غذاشون رو با سالاد میخورن،دسته دوم اونایی که سالادشون رو با غذا میخورن :)))) از نظر دسته دوم اگر سالاد نباشه … زندگی واقعا چیزی کم داره . اگر شما هم مثل من در دسته دوم هستید این نوشته برای شماست . ما اینبار با شماییم با ۱۱۰ مدل تزیین سالاد فصل که یکی از یکی خوشگل تر و به درد بخور تر هستند و به سفره های شما رنگ آمیزی زیبا تری میدهد . این ایده ها بخصوص برای مهمانی ها و جشن تولد ها و افطاری هایی که دلتان میخواهد میز غذا یا سفره زیبا تر و با سلیقه تری داشته باشید عالی هستند . با ما برای دیدن این ایده ها همراه شوید.

تزیین سالاد برای مهمانی (۱)

  

به نظر من به تعداد سبزیجات روی زمین … سالاد های عجیب غریب میشه درست کرد و همممشون هم خوشمزه هستن. ولی خوب سالاد فصل و سالاد کلم و سالاد شیرازی جای خودشون رو دارن مسلما و در میان ما ایرانی ها محبوب تر و پر طرفدار ترند . بخصوص سالاد فصل که مجلسی تر و همه پسند تره و معمولا اگه نباشه تو سفره جاش خالیه . به همین خاطر در میان انواع سالاد و دیزاین اونها ما به سراغ مدل های تزیین سالاد فصل برای مجالس و مهمانی ها میرویم .

تزیین سالاد برای مهمانی (۲)

تزئین سالاد فصل

از اونجایی که طرز تهیه سالاد یه موضوع بدیهی محسوب میشه ( یه چیزی تو مایه های آموزش نیمرو) ازش صرف نظر میکنیم و میریم سراغ تزیین سالاد یا تزئین سالاد که دومی یکمی نوشتنش سخته ; )

به نظرم من کار تزئین سالاد یکی از ساده ترین کارهای دنیاست، چرا ؟

چون زحمت اصلی رو خدا با خلق این همه رنگ تو خوراکی ها کشیده کافیه این رنگ ها رو کنار هم بذاریم و تمام!! خلاصه هر جوری تزئینش کنی ، حتی قر و قاطی بازم خوشگله

ولی از اونجا که خانم ها تو این موارد تنوع طلبن و دوست دارن هر روز سفره شون یه رنگ باشه ( بخصوص تو مهمونی ها ) من ۱۱۰ مدل مختلف تزئین سالاد رو از صفحات اینستاگرامی جمع آوری کردم که اینجا میذارم …

امیدوارم به دردتون بخوره ، درست کنید و سفره های خوشگل بچینید و کنار خانواده حسابی کیف کنید .

تزیین سالاد برای مهمانی (۳)

تزیین سالاد فصل 

همانطور که در عکس های بالا و ادامه نوشته میبینید تزیین سالاد فصل معمولا یه سری مدل های معمول داره که محبوب ترند و بیشتر استفاده میشوند :

  1. تزیین سالاد فصل به شکل نواری :

این مدل آشنا ترین مدل تزیین سالاد فصله ، به این صورت که لایه هایی از خیار ، گوجه ، هویج ، گلم سفید ، کلم بنفش ، ذرت ، نخود سبر ، جوانه گندم ، کلم بروکلی و خلاصه هر چیزی که دوست داشته باشید رو کنار هم قرار میدیم و تمام ! این مدل به خاطر این که همه جای ظرف از همه مواد سالاد یکنواخت پخش میشه و رنگ ها کنار هم جلوه قشنگی پیدا میکنند و مهمتر از همه ساده و راحته خیلی محبوبه !

  1. تزیین سالاد با گل هایی از جنس سبزیجات :

یه مدل محبوب و رایج دیگه اینه که با موادی که در دسترس داریم جند تا گل درست کنیم و روی سالاد رو با گل هایی از جنس گوجه و هویچ و برگ هایی از جنگ خیار و کاهو و جعفری تزیین کنیم این ایده نیاز به کمی مهارت داره ولی اما با تمرین و دیدن چند تا فیلم آموزشی یاد میگیرید چطور با سبزیجات گل های خوشگل درست کنید و بعد هم سالاد هاتون رو شبیه دسته گل وسبد گل تزیین کنید.

  1. تزیین قاطی پاتی سالاد :

واقعیت اینه که سالاد یه پیش غذای ایرانی نیست و کلمه سالاد هم ایرانی نیست و البته این مدل های تزیین و دیزاین سالاد هم ایرانی نیست . به خاطر همینه که اگه واژه SALAD رو تو گوگل سرچ کنید هیچ تزیینی شبیه این عکس ها پیدا نمیکنید که یک لایه کاهی کف ظرف ریخته بشه و روش با انواع و اقسام سبزیجات دیزاین بشه ، بلکه همه اون مواد دلخواه به اضافه سس با هم ترکیب و قاطی پاتی میشن و بعد از مدتی استراحت توی یخچال سرو میشن که اتفاقا در عین سادگی و قاطی پاتی بودن به نظر من خوشگل و اشتها برانگیزه …

شما بیشتر از چه مدل ها و ایده هایی برای تزیین سالاد بخصوص سالاد فصل استفاده میکنید ؟

برای مشاهده ادامه متن به لینک زیر مراجعه کنید

تزیین سالاد فصل |  ۱۱۰ مدل تزیین جدید و به درد بخور سالاد کاهو 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد