اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

پیامک جدید عاشقانه


فراموش کردن یک نفر
مثل فراموشی خاموش کردن چراغ حیاط خلوت است
برای همین
همهِ روز بعد روشن می‌ماند
بعد
همان چراغ
یادآور ات می‌شود
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
پیاده روهای این خیابانها خراب شده اند
مست اند
خیال برشان داشته
که تو دست در گردن من داری
نمیدانند
من با هر بارانی
اندوه فراموش شده ام را
با خود به خیابان میبرم
و تویی در کار نیست …
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
گاهی بدون بغض و گریه و بدون داد و هوار ، باید قبول کنی فراموش شدنت را !

more

 

این بار که آمدی
دستانت را روی قلبم بگذار
تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد
میلـــرزد . . .
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
“من”ی که کنارش “تو” نباشد ، بزرگترین پارادوکس دنیاست …
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند
اما همیشه شیرین اند
مثل رویــــای داشتن تـــــــو . . .
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
وزهایی که می بینمت ، نفسم می گیرد و روزهایی که نیستی دلم …
اما تو باش ! تحمل اولی آسان تر است …
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه …
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل !
امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود ….

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.

دلنوشته عاشقانه دی ۹۱
.
عشق ِ من ! :
بیا !
قول می دهم که :
قایقت شوم ؛
تو فقط بادبانم باش ! …
بگذار هر چه حرف پشت سرمانم می زنند ،
باد ِ هوا شود ؛
و دورمان کند
از این آدم ها … !.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.

سلامتی اونی که فک می کنیم تونستیم فراموشش کنیم ،
ولی وقتی تنهاییم ، تو سکوت شب می بینیم چقد دلمون هواشو کرده !
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
یادت هست ؟
جــناق می شکستیم می گفتیم :
” یادم تــــو را فرامــــوش ”
ولی امـــــــروز ،
تمام استخوانهـــــایم شکــــــــسته ,
باز هم تو را فراموش نکردم !
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
فراموش می شوم
راحت تر از رد پایی بر برف
که زیر برفی تازه دفن می شود
راحت تر از خاطره ی عطر گیجی در هوا
که با رهگذری تازه از کنارت رد می شود
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
ڪـافـﮧ…
مـَشـروب…
شـعـر…
سـیگـار…
هرزگـی…
بـُغـض…
ضـَجــﮧ…
شـَب گـریـﮧ…
دعـا…
خــُـــدا…
لـعنتـی تـو بـا چـﮧ چیـزی فـرامـوش مـی شـوی؟
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
مهربان چگونه از یاد میروی ؟ وقتی که بر صخره ی وجودم کتیبه ای ؟
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
عشق یعنی توی گوشیت یه سری اس ام اس هست که،
عمرا دلت بیاد پاکشون کنی …
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
یک بار خواب دیدن تو… به تمام عمر می‌ارزد پس نگو
نگو که رویای دور از دسترس، خوش نیست
قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است ولی دل دریایست
تاب و توانش بیش از اینهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم ، عمرم بود
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
میدونی خوش بخت ترین زوج دنیا کیه … ؟
خنده و گریه . . . . !
به ندرت با هم دیده میشن اما وقتی با هم دیده میشن
اون بهترین لحظه ی زندگیه…!
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
از “تو” دلگیر نیستم ، از دلم دلگیرم که نبودنت را صبورانه تحمل میکند !
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
نبوده ، نیست ، نخواهد بود !
عزیزتر از تو کسی برای من . . .
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
این که من میکشم درد بی تو بودن نیست ، تاوان با تو بودن است
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
اگر تو را امتحان میگرفتند ، بی شک من رتبه ی اول میشدم ،
بس که تکرار کردم نامت را در مرور خاطرات
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
میترسم کسی بوی تنت را بگیرد ، دلت را بشنود و تو خو بگیری به ماندنش ،
چه احساس خط خطی و مبهم ایست این عاشقانه های حسود من
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
فارغ از هرگونه آز و ناز میخواهم تو را
گر نباشم در جهان هم باز میخواهم تو را.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.

جناق میشکستیم و میگفتیم یادم تو را فراموش ،
امروز تمام استخوانهایم شکسته و هنوز فراموشت نکردم
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
مهربانتر از من دیدی نشانم بده ،
کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
گفتی یلدا می آیی ، انار چشمانم را دانه دانه بر سر راهت ریختم تا راه خانه ام را گم نکنی
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی
می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی
و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
از چوپانی پرسیدند چه خبر ؟
با لحن تلخی گفت : گرگ شد آن بره ای که نوازشش میکردم
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که میگذره
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
زخم های دستم را میبندند و میگویند چرا با خود چنین کردی ؟
ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند !
.

اس ام اس عاشقانه

مسیج عاشقانه

.
من به دنبال کسی میگردم که غمش را با من تقسیم کند
من دلم را با او و پس از آن هر دو با هم به تماشای بهار برویم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد