اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه جدید

اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی

اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.

اگر دوستم داری بلند فریاد بزن حتی اگرنشنوم باورت می کنم  عشقم . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.


گاهی فرار می کنم

از فکر کردن به تو

مثل رد کردن آهنگی که

خیلی دوستش دارم . . .

more

 

تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو

تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری  . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.


نیمه گـُمشده ام نیستی که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم

تو… تمام گُمشده منی . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.


غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.


تو نیامده بودی که جای خالیت را پر کنی

آمده بودی ببینی من با جای خالیت چه می کنم  . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.


دیگر فرصتی برای پیامک نیست ، دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.


پروردگارا ، آرامش را همچون دانه های برف ، آرام و بیصدا

به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند ، بباران . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.


دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.


به جان چشمانت قسم

اینبار آنچنان رفتنی ام …

که ، کاسه های آب را هم قسم دهی

نه آن روزها باز میگردند و نه من . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.


همه ی بغض من

تقدیم غرورت باد!

غروری که

لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.


نفسم ، تو در شمالی و من در جنوب

کاش دستی نقشه را از میانه تا کند . . .

.

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

.


وقتی کسی رو دوست داری ، این یه چیزه !

وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه !

اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره

این یعنی همه چیز !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد