اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دوشنبه 12 آبان 93

فال روز دوشنبه 12 آبان 93،فال روز12 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته آبان 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه آبان ماه93

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg


فال روزانه،فال روز دوشنبه 12 آبان 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:

اجتماع پذیری شما امروز همراه با عاطفی و داوطلب بودن در انجام امور همراه خواهد بود. به اولین نفری که ملاقات می کنید اعتماد نکنید. اگر به صورت اتفاقی با غریبه ها تعامل داشتید ارتباطات خود را در زمینه اطلاع رسانی درباره اخبار، خاطرات و یا حکایات محدود کنید.


اردیبهشت:

امروز برای شما پرحرفی کردن برای مخاطب خود کاملا آسان خواهد بود. حتی ممکن است که آن شخص همکار شما شود، نگرانی های یکدیگر را به زودی خواهید فهمید و سوالات زیادی از یکدیگر خواهید پرسید. فقط به خاطر داشته باشید که امروز حتی فرصت نفس کشیدن پیدا نخواهید کرد زیرا مسائل جدی برای شما پیش خواهد آمد.


خرداد:

قالب فکری شما همچنین سلامتی جسمانی و روحی در یک کلمه امروز ایده آل خواهد بود. امروز در بدترین زمان ممکن با مشکل اورژانسی سخت درگیر خواهید بود. اگر بیماری مزمنی دارید امروز تشدید خواهد شد. کسانی که حیوانات خانگی نگه داری می کنند امروز نگران رفتارهای عجیب و غریب آنها خواهند بود.


تیر:

متولدین این ماه امروز بر روی روابط شخصی خود در اولین برخورد تمرکز خواهند کرد و آن را در درجه نخست خود قرار خواهند داد. یک مکالمه خونسردانه ضامن آینده ی شاد برای شما خواهد بود. بهتر است یکدیگر را بشناسید و چیزهای کمتری را از یکیدگیر مخفی کنید ، احتمال قوی تر این است که یک زندگی شاد را در کنار یکدیگر خواهید داشت.


مرداد:

تمرکز امروز شما بر محل زندگی، روابط خود با همسر یا موقعیت خانوادگی تان خواهد بود. موارد و مشکلات زیاد خانوادگی باعث می شود احساس بدی به شما دست بدهد. امروز روز خوبی برای رسیدن به روش های هوشمندانه در یک روش متفاوت از بهبود شرایط فعلی شما و همچنین برداشتن قدم هایی برای حل مسائل و مشکلات خود است.


شهریور:

امروز روز خوبی برای تفکر، یادآوری، بررسی، سیستمی کردن اطلاعات، کشف اسرار، برنامه ریزی برنامه ها و مسافرت است. ذهن تحلیل گر شما امروز تنها یک نقص دارد؛ گرایش های عاطفی که متاسفانه به آسانی به دشمنی تبدیل می شود.


مهر:

امروز اگر تفکرات منفی خود را دوباره بررسی کنید روز موفقیت شما خواهد بود. در رابطه با مسائل و مشکلات احتمالی تلاش زیادی به خرج نده حتی اگر آنها واقعا اتفاق بیافتند. امور مالی همچنین تصمیمات حال و گذشته شما ممکن است یکی از دلایل اصلی نگرانی های شما برای امروز باشد.


آبان:

روش فکر کردن امروز شما چیزی جز خودخواهی سالم نخواهد بود که البته دلایلی نیز برای آن خواهید داشت. به احتمال زیاد متوجه این مسئله خواهید شد تا زمانی که مشکلات خود را حل و گره هایی که با دست خود زده اید را باز نکرده اید نمیتوانید هیچ پیشنهادی به کسی بدهید.


آذر:

امروز روزی است که با گذشته خود روبرو می شوید. حتی ممکن است امروز قرار گذاشتن برای شما بسیار استرس زا باشد. خوشبختانه، روح هایی که در گذشته تان وجود دارند ، قصد ندارند شما را از خوب بودنتان پایین بکشند. آنها فقط می خواهند که شما هم وظایف و هم خود را نسبت به آنها به نظم قبلی خود باز گردانید.


دی:

امروز روز خوبی، برای ملاقات با دوستان قدیمی، همکلاسی ها یا مربیان قدیمی خود است.اگر شما به چنین جمعی دعوت شدید، همه با هم می خواهید که به یادآوری خاطرات گذشته بپردازید که البته همه ی خاطرات خوشایند و دلپذیر نخواهند بود. امروز روز ایده آلی برای احیای روابط گذشته و از سر گیری برنامه های قدیمی خود است.


بهمن:

انجام حرکت قدرتمند در مسیر جدید هنوز محتمل نیست.امروز بهتر است پروژه های مهم خود را بررسی، تنظیم و روشمند کنید.خیلی از شما به راحتی خسته می شوید و احتمالا دچار افسردگی نیز شوید.


اسفند:

امروز روز وسوسه انگیزی برای تنبلی خواهد بود. تقریبا همه چیز و همه ی راه هایی که باید طی کنید برای شما انجام شده خواهد بود. احتمال دارد یک نامه تاسیس رسمی یا نامه ای که عشق و حمایت خود را برای شما به همراه دارد ، دریافت کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد