اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه آبان 93

اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه آبان 1393 جدید،اس ام اس عاشقانه جدید آبان ماه 1393،اس ام اس عاشقانه  به همسر،

اس ام اس جدید عاشقانه به همسر،اس ام اس عاشقانه و دوست داشتن،اس عاشقانه آبان 93 جدید،اس عاشقانه 1393،



من برای تو چتری بیش نبودم …

بـاران که تمام شد فراموشم کردی!

تو تنها همقدم باران می خواستی اما من خود باران شدم بعداز تو …

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

دردم این نیست که او عاشق نیست!

دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است!

دردم این است که با دیدن این سردی ها، من چرا دل بستم . . .؟

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

قهرکه میکنید…

مراقب فاصله هاباشید…

بعضی هاهمین حوالی منتظرجای خالی برای نشستن می گردند…..


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

  

لالا لالا نخواب سودی نداره همون بهتر که بشماری ستاره

همون بهترکه چشمات وا بمونه که ماه غصش نشه تنها بیداره

لالالالا نخواب خواب که دوا نیست دله دیونه داشتن که خطا نیست

میگن دست از سرش بردار …….نمیشه..اخه عاشق شدن

که دسته مانیست

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

دلم می خواد یه چن وقت کرکره دلمو بکشم پایین

یه پارچه سیاه و بزرگ بزنم و بنویسم

“کسی نمرده”

فقط دلم گرفته..

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

تحویل نمیگیرم سالی را که بدون تو تحویل شود ….

…….

…محبتهایت را شمردم ….

درست بود ..

……

اما بیا این عشقت را پس بگیر ….

…….

…………….

گوشه ندارد

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤﺖ …

ﺍﯾﻦ ﺧﻼﺻﻪ ﯼ، ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺮﻓﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ !!!…

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

شهـــــــاﻣﺖ ﻣﯿﺨــــــــــﻮﺍﻫﺪ .. ..

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ …

شـــــــــــایـــــــــــــــد …

ﻫﯿﭽـــــــــــﻮﻗﺖ … .

ﻫﯿـــــــــﭻ ﺯﻣﺎﻥ … .

ﺳﻬـــــــــــــــﻢ ﺗﻮ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷـــــــــــــــــــــــــﺪ !!!

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

مهلت بده

لعنتی . . . .

قبول . .

. . میروم . . .

فقط پایت

را بردار تا غرورم را جمع کنم . . .

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

تــــــو

گُـــناهیـــی هســـتی کـــه مـــن

معصــــومــانـه بـه تــو

مرتکبـــم!

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

واژه هـــایم رنـــگ بــاران دارد…

وقتـــی از تـــو مــی نویســم، قلبــــم خیـــس دلتنـــگی اســــت…

و چشمــــانم طـــوفــــانی؛

چـــه زود بــا هــم بــودنمـــان خـــاطــره شد…

و کـــاش خـــاطـــره هــامـــان بــی رنــگ نشــونـــد….

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

ﻣﻦ ﯾﮏ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﻪ ” ﺧﻮﺩﻡ ” ﺑﺪﻫﮑﺎﺭﻡ !

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﺑﻮﺩﻡ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮏ ﺭﻭ ﺑﻮﺩﻡ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻏﺮﻭﺭﻡ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻮﺩﻡ . . .

ﺧﻮﺩﻡ ”

ﻣﻨــﻮ ﺑﺒﺨﺶ

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

ღღ خدایــــــــــا ღღ

درسته که خیلی گناه دارم

ولی خب….

گناه دارم

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

وفـــاداری

یک کار خودآگاهانه نیست

اگه کسی را واقعا دوست داشته باشی

خود به خود به او وفـــادار می مانی…

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ جدید

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

کسی را دوست دارم که آنقدر برایم کسی است

که نگاهم دیگر دنبال کسی نیست…


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد