اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دو شنبه 28 مهر 93

فال روز دوشنبه 28 مهر 93،فال روز 28 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93

 

 

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

 

فال روزانه،فال روز دو شنبه 28 مهر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

فروردین:


امروز جنبه ی مادی زندگی نقش مهمی برای شما ایفا خواهد کرد. منابع اصلی برای امروز اندوخته های شخصی و ارزش های خانوادگی هستند. حالا تغذیه با کیفیت خوب البته به غیر از غذاهای فست فود، نیاز دارید. اگر شک دارید، هر چیز ممکن و غیر ممکن را که می توانید برای تسویه حساب کردن انجام دهید.


اردیبهشت:


سخاوت ، اصالت خانوادگی و قلب خوبی که دارید با ناشکیبایی مورد انتقاد قرار خواهد گرفت. همزمان شما احتمالا بداخلاق و لجباز نیز خواهید بود که باعث می شود نتوانید یک مکالمه مستقیم را پوشش دهید. اگر شما بر روی چیزهایی که شریکتان آن را ناخوشایند یافته است بحث می کنید، یکی از آشنایان قابل احترام را نیز در بحث شرکت دهید.


خرداد:


امروز تعدادی از شماها در خیال پردازی و رویا غرق شده اید و بدون احتیاط رفتار خواهید کرد. برعکس بیشتر شما، نظراتی مبتنی بر هوش واقع بینانه در مورد آنچه که در اطرافتان می گذرد دارید .احتمالا شما کل روز مشغول بررسی حساب های مالی تان خواهید بود.


تیر:


روابط شادی که با شما با دیگران برقرار می کنید بر پایه ی ملاحظات اقتصادی بنا شده است اما دلسوزی های شخصی و دوست داشتن ها نیز اینجا مستثنی نیستند. مردم هنگامی که در اطراف شما قرار می گیرند، احساس صمیمیت، راحتی و احساس دوستانه ای دارند، و آن دلیل این است که چرا شما جذب مکان های متفاوت و شلوغ می شوید.


مرداد:


شما حتما اگر امکان دارد باید امروز خود را به خونسردی، امنیت و محیط های قابل پیش بینی بگذرانید. خانه شما و خانه ی بستگان شما یا خانه ی دوستان قدیم تان یک پناهگاه خوبی برای شما خواهد بود.شرایط مالی فعلی شما تاثیر قابل توجهی بر سلامتی جسم و روان شما دارد.


شهریور:


امروز به سادگی یک روز بی نهایت خوب در رابطه با حکمت زندگی و عقل سلیم است. دقیقا می دانید که چه کار باید انجام دهید،چه وقت شروع به کار کنید و چه وقت کار را متوقف کنید. حتی اگر افراد کاملا غریبه ها تعادل و اعتماد به نفس جذاب شما را دریابند. زمان خوبی برای بحث های مالی و خانوادگی است.


مهر:


امروز شما باید یک وعده غذایی سنگین در برنامه غذایی روزانه خود داشته باشید. از اضافه وزن نترسید. وقتی شکم شما پر باشد، زندگی به کام شما شیرین تر خواهد شد. زمان مناسبی برای رفتن به رستوران مورد علاقه خود یا جای دنجی که همیشه شب ها به آن مراجعه می کنید، می باشد.


آبان:


آبانی های های کمرو، خجالتی و عیب جو به سختی روح شرکت خواهند شد. اما به خوبی از پس این ویژگی های خود بر می آیید. وقتی این قسمت را بازی می کنید مواظب باشید، زیاد نصیحت نکنید و در نشان دادن هوس ها و عادات دیگران زیاده روی نکنید.


آذر:


اگر می خواهید از محیط اطراف راحت و گرم و نرم، لذت ببرید، به کمی سعی و تلاش بیشتر نیاز دارد. به عنوان مثال، اگر هوس یک شام خوشمزه کرده اید، لازم است تمام مواد لازم آن را بخرید سپس نیاز به یک کتاب آشپزی حرفه ای دارید آنگاه فقط باید دستور العمل را دنبال کنید.


دی :


اغلب شما آن جنبه مادی زندگی که اغلب نادیده می گیرید، امروز مجبور می شوید به دنبال مادیات بروید،که البته ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد. کار سخت و مفرط و انکار خود خسته شده اید طوری که امروز حتی کوچکترین لذت زندگی نیز شما را خوشحال می کند.


بهمن:


زندگی خود را بر پایه چیزی که به نظر می رسد، بسازید. خانه خود را بهبود بخشید، روابط قوی خود را با خانواده و دوستان را نگه دارید. اگر شما یک سرپناه امن و راه مشخصی زندگی ندارید، شما جایی برای رفتن بعد از یک روز پر تنش در محل کار برای استراحت نخواهید داشت.


اسفند:


احتمالا امروز بین دو امر افراطی در نوسان خواهید بود: صرفه جویی بیش از حد و سخاوت بی دلیل. نجیب باش و کینه توز نباش: این راه ضروری و ساده ای برای سلامتی شما خواهد بود. زندگی مالی شما از همان روش بهره مند شوند: "با هر دستی بدی، با همان دست هم پس میگیری."



zarsms.net


NAZAR

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد