اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دوشنبه 21 مهر 93

فال روز دوشنبه 21 مهر 93،فال روز 21 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93

 

 

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

 

فال روزانه،فال روز دوشنبه 21 مهر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


کاملا جزییات کار خود را پاک کنید و یادتان نرود که نتیجه ی تلاش هایتان را مورد استفاده قرار دهید. ممکن است هنگام ارتباطات سوءتفاهم هایی برایتان پیش بیاید که خود به خود حل خواهند شد. مردان باید به یاد داشته باشند که مردانگی فقط به کارهای برجسته نیست، می توانید لطف های کوچک هم بکنید.


اردیبهشت:


در تمام مدت روز احساس تعادل متوازنی خواهید داشت. روابط شما با دیگران در شرایط اخیر به بهترین حالت ممکن است. شانس خود برای بهتر کردن روابط عشقی را از دست ندهید. روزی عالی برای قرار داشتن، استراحت و فعالیت های هنری است.


خرداد:


برای اینکه تعادل درونی و بیرونی خود را دوباره به دست آورید، باید مراقبت و توجهی بیشتر داشته باشید. زنان ممکن است بویژه دمدمی مزاج شوند و مردان هم می توانند از خود زیبایی شناسی نامناسبی نشان دهند.



تیر:


امروز بدون طرفدار، حامی و یار ویاور نخواهید ماند. در جاده با افرادی همراه خواهید بود که همیشه برای حمایت و شاد کردنتان حاضر هستند. یادتان نرود که با ادب و نجابت خود جواب مهربانی دیگران را بدهید.


مرداد:


مهم نیست امروز چه کاری می کنید، باید در هر کاری روی جزییات تمرکز داشته باشید. هنگام خرج کردن پول سعی کنید نه تنها توسط ترجیحات و سلایق شخصی هدایت شوید، بلکه تجویزات استاندارد زیبایی شناسی را نیز رعایت کنید (مثلا قوانین پاسه ی هماهنگی رنگ، الگوهای هندسی، بافت های پارچه ای و غیره).


شهریور:


خودتان و همچنین دیگران را دوست دارید. اغلب لبخند بزنید تا درمورد نتیجه ی رخدادهای روز هیچ نگرانی پیدا نکنید. باید روی چیزهایی که طبیعت به شما داده است مثل لباس و رفتار خوب تاکید داشته باشید. زنان با کمک یک آرایش بهتر می توانند زیباتر دیده شوند.


مهر:


طبیعت به شما سلیقه ای شکست ناپذیر داده است که امروز باید آنرا نشان دهید. بااین حال، فقط تصور خودتان از زیبایی را مدنظر قرار ندهید. شرایط را نیز در نظر داشته باشید (مردم، محیط، مسئولیت های حرفه ای).


آبان:


همه چیز را در دستان خود داشته باشید، ولی به یک دیکتاتور انحصارطلب تبدیل نشوید. یاد بگیرید که چگونه وظایف و مسئولیت های مربوطه را توزیع کنید. می توانید به دوستانتان اعتماد داشته باشید. آنها در هر تلاشی کمک خوبی به شما می کنند. فراموش نکنید از شریکتان به خاطر همکاری تشکر کنید و کارمندان را برای کار خوبشان تحسین کنید.


آذر:


در کارهای مرتبط با زیبایی شناسی، پزشکی، خدمات، حیوانات و غیره موفق خواهید بود. اگر واقعا کاری که می کنید را دوست داشته باشید و جزییات بسیار کوچک را نادیده نگیرید از سخت کار کردن لذت خواهید برد. یک زن کمک می کند به هدفتان برسید، ولی آنرا خیلی جدی نگیرید.


دی:


فضای امروز باعث می شود خیلی اعتماد به نفس پیدا کنید (مخصوصا زنان). از این لحظات شکوفایی استفاده کنید تا روابط بد را نرمال کنید و کمی ارتباط داشته باشید. این بویژه درصورتی مرتبط می شود که سعی داشته باشید مشکلات خانوادگی یا زناشویی را حل کنید و با شرکا یا مشتریان خارجی ارتباط برقرار کنید.


بهمن:


چیزی که مردم دوست دارند شاید شما را برنجاند. وقتی مسئولیت ها را انجام می دهید سعی کنید احساسات خود را خاموش کنید. تناقض امروز این است که در شرایط سخت کار کردن برایتان از شرایط مطلوب راحت تر است. با غرق شدن در یک فعالیت از آن لذت خواهید برد.


اسفند:


شرایط امروز توانایی های دیپلماتیک شما را بیدار می کند. وقتی عالی است تا دانش خود را در رشته ی روابط انسانی وسیع تر کنید. مهربان، مودب، و بطور خردمندانه ای سخاوتمند باشید. با این کار وجهه خود را از دست نخواهید داد. درعوض، روابطی که به آنها می رسید قوی ترتان می کنند.




zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد