اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز چهار شنبه 9 مهر 93

فال روزچهار شنبه 9 مهر 93،فال روز 9 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg


فال روزانه،فال روز چهار شنبه 9 مهر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


امروز روزی است که باموفقیت بر موانع خارجی و داخلی غلبه می کنید. بعد از حل شرایط سخت، فضای محل کار و خانواده دوباره متعادل و مطلوب می شود. شاید با موفقیت مسایل مرتبط با خانه، خانواده، اقامت، وراثت و شرایط زندگی را حل کنید.


اردیبهشت:


امروز مسیر به سمت درک دوطرفه باز می شود. آنهایی که دیروز شما را نادیده گرفتند امروز آماده اند تا با شما حرف بزنند. وقتی عالی برای مشاوره، مکالمه، ملاقات و بحث است. شاید قرارداد ببندید، اسناد را امضا کنید، مشاوره در رشته ی خانواده بدهید، ازدواج کنید یا کار بنگاهی را امضا کنید.


خرداد:


باید انتظار داشته باشید که درمان بهتر شود و شرایط کار بهبود یابد. شاید این شانس را داشته باشید که از خدمات گران استفاده کنید (مثلا در یک بیمارستان خصوصی بستری شوید). برای یک مشاجره می توانید راه حلی خوب پیدا کنید.


تیر:


ابرهای سبک از افق شما ناپدید شده اند انگار که هیچ وقت در آنجا نبوده اند. ستاره ها به شما چراغ سبز نشان می دهند و از هر ابتکار عملی توسط شما حمایت می کنند. افراد هنرمند و ورزشکار مطمینا می توانند موفقیت و محبوبیتی که لیاقتش را دارند را بدست آورند.


مرداد:


شاید شکست خورده باشید (اشتباه کرده باشید، نقطه ضعفی نشان داده باشید، یا حتی از عواقب ترسیده باشید). ناامید نشوید و جرات تغییر تاکتیک هایتان را بدست آورید. اگر حرکات باز نتوانسته اند شما را به جایی برسانند، سلاح مخفی خود را بدست گیرید. بدین صورت قطعا همه چیز برایتان درست می شود.


شهریور:


فضای روانی امروز به طرزی استثنایی برایتان مساعد است. باعث می شود ترس ها و افکار ناخوشایند از بین بروند. روابط سالم تقویت و اعتماد به نفس بیشتر می شود. وقتی عالی برای کسب و کار و تعهدات خانوادگی و همچنین ماجراهای جمعی است.


مهر:


اگر کسی انتظارات را برآورده نکرد ناراحت نشوید. شاید نمی خواسته اینطور شود و فقط بدشانسی آورده. امروز به صبر شما جایزه می دهد اگر شکیبا باشید و اجازه بدهید که اشتباهاتی که کرده اید را حل کنید.


آبان:


در برابر خود موقعیت هایی عظیم و مطلوب دارید. در یادآوری دیرو گم نشوید. به جای آن به کار امروز بپردازید. امروز فرصتی حیرت انگیز خواهید داشت تا پتانسیل مفید خود را به کار گیرید. به جای حرف های بلند عمل کردن را انتخاب کنید. این عمل است که وجهه ی عالی شما را می سازد.


آذر:


اگر تصمیم گرفت اید که به سرنوشت تکیه کنید، تصمیمتان درست است. امروز یک بار دیگر نمونه یشانس کورکورانه هستید. در یک شرایط فریبنده، قادر خواهید بود که بطور معجزه آسا یک ثانیه قبل از گرفتار شدن، از دام فرار کنید.


دی:


امروز به شما کمک می کند که از شر تردیدها خلاص شوید، چرخه های پلید را بشکنید، با روابط ناآشنا سازگاری پیدا کنید یا با محیط خطرناک خود را وفق دهید. آنهایی ککه از استرس مداوم و جنگ طاقت فرسا خسته شده اند، یک بار دیگر قادر خواهند بود که قوای خود را بازیابند و عزت نفس خود را بهتر کنند.


بهمن:


نقطه ضعف شما امروز حساسیتتان به هیجانات از جمله احساسات منفی است. بدترین ترس هایتان ممکن است تاحدودی به حقیقت بپیونند. بااین حال، هنوز هم باید خوش بین باشید. مهم نیست شرایط چه باشد، قادر خواهید بود تا جنبه های مثبت آنرا پیدا کنید. شاید به خاطر کار خارق العاده تان از شما تشکر شود یا حمایت گروهی را بدست آورید (همکاران و اقوام).


اسفند:


امروز اگر سخت کوش باشید خیلی موفق می شوید. افراد تنبل که ترجیح می دهند فشار کارها و مسئولیت هایشان را بر دیگران بیندازند روزی متعادل، ولی کسل کننده و بدون هیچ رخداد قابل توجهی خواهند داشت. لحظه ای عالی برای یک مسابقه ی داغ است.


zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد