اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز پنجشنبه 27شهریور 93

فال روز پنجشنبه 27شهریور 93،فال روز27 شهریور 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته شهریور 93،
فال امروزمن،فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز پنجشنبه 27شهریور 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


نیمه ی اول روز را می توان در جاده، ارتباطات اجتماعی و کار با اسناد و اطلاعات صرف کرد. هرچه به عصر نزدیک می شوید، تغییرات ناگهانی را در برنامه ها یا خلق و خوی خود تجربه می کنید.


اردیبهشت:


هنگام صبح شرایط اطراف شما آرام و باآسایش است. وقت خوبی برای روزمره ی همیشگی، ارتباط با مردم و انجام خرید های جزیی است. در انتهای روز بسیاری از شما دردسرهایی اضافی را خواهید داشت که باید حلشان کنید.


خرداد:


در اوایل روز باید کمی از وقتتان را برای خود و نیازهای شخصیتان صرف کنید. شاید بخواهید که یک بار دیگر رخدادهای اخیر را تحلیل کنید یا نگرانی هایتان را با کسی درمیان بگذارید. اگر در میانه ی ماه به دنیا آمده اید، باید توجه ویژه ای به سلامتی خود داشته باشید. نیمه ی دوم روز می توانید خریدهای گران و سرمایه گذاری های بزرگی داشته باشید.


تیر:


در هنگام صبح هیچ تغییر ناگهانی برایتان وجود ندارد. بااین حال، هنگام عصر پر از سورپرایز خواهد بود. ممکن است تغییرات غیرمنتظره ای در برنامه ها یا شرایط اطرافتان پیش بیاید. شما با انرژی مقتدرانه ی غیرعادیتان می توانید توجه همه را به خود جلب کنید.


مرداد:


آغاز امروز برای شما لذت بخش خواهد بود. تلاش خود را بکنید تا خلق و خوی خوبی داشته باشید و سعی کنید از شرایط خود بهترین استفاده را بکنید. وقتی عالی برای گپ های کوچک، مکالمه ی تلفنی یا آنلاین است. هنگام عصر تمرکزتان تغییر پیدا خواهد کرد.


شهریور:


نیمه ی اول روز پر از رویاهای پوچ است. برای اینکه حداقل کمی جزییات منطقی از آن استخراج کنید، باید خرد و توانایی طبیعی خود برای تفرک منطقی را فعال کنید. هنگام عصر وقت خوبی برای مهمانی گرم داشتن یا یک رخداد خانوادگی دیگر است.


مهر:


هنگام صبح خلق و خوی شما شاد خواهد بود و شرایط مطلوب می شوند. بااین حال، هنگام عصر همه چیز ممکن است تغییر کنند. توصیه می شود که هیچ برنامه ی خشکی برای خود نریزید و کمی جا هم برای غیرمنتظره ها بگذارید.


آبان:


سبک زندگی شما در نیمه ی اول روز بیهوده و پراکنده خواهد بود. برایتان سخت خواهد بود که در این اوقات روز روی چیزی تمرکز کنید. قادر خواهید بود که مهارت های خود را در نیمه ی دوم روز به کار گیرید.


آذر:


نباید سعی کنید که جریان رخدادها را پیش بینی کنید. امروز راهی باز می شود که اصلا انتظارش را ندارید. در نیمه ی دوم روز بار سنگینی ممکن است روی شانه هایتان قرار گیرد. این می تواند یک بار فیزیکی اضافی، استرس پیش بینی نشده، و مسئولیت اخلاقی یا مالی باشد.


دی:


باید روز را با کارهای ساده ی روزمره آغاز کنید. برای نیمه ی دوم روز هیچ مساله ی مهمی را برنامه ریزی نکنید. برایتان سخت خواهد بود که کارهای خود و دیگران را کنترل کنید. در این اوقات ممکن است رفتار شریکتان شوکه کننده باشد.


بهمن:


جریان ثابت رخدادها در هنگام عصر امروز به گردابی از سورپرایز برایتان تبدیل می شود. ممکن است در ارتباط با کارهای خانه، سلامتی یا مراقبت از حیوان خانگیتان مسایل غیرمنتظره ای پیش بیایند. دوستان و اقوام شما ممکن است از شما تقاضای کمک کنند. در محل کار ممکن است همه چیز با مشکل مواجهه شود.


اسفند:


باید سعی کنید ساعات صبح را با آرامش بگذرانید. الان موقع مطالعه، تفکر، یادآوری گذشته، و لذت بردن از یک مکالمه ی گرم می باشد. ممکن است در اطراف خانه به کارهای ساده ای بپردازید. در هنگام عصر فرصت این را خواهید داشت تا از طریق هنر خود را ابراز کنید – این فرصت را از دست ندهید.


zarsms.net


NAZAR


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد