اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز پنجشنبه 20 شهریور 93

فال روز پنجشنبه 20 شهریور 93،فال روز20 شهریور 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته شهریور 93،
فال امروزمن،فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز پنجشنبه 20 شهریور 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

  

فروردین:


امروز برای تمام شما مطلوب است، بویژه ورزشکاران، تاجران، مسافران، برنامه نویسان و مدیران. تغییرات در روابط شما با شریکتان ممکن است نگرانی آور باشد ولی این ناراحتی بی مورد است. تمام آن چیزی که نیاز دارید این است که صبور باشید و احساسات خود را تحت کنترل داشته باشید.


اردیبهشت:


شرایط امروز وضعیت مطلوبی برای تعهدات پرخطر ایجاد می کند. باید باتحرک، کارآفرین و پیشرفت گرا باشید. دانستن چگونگی بازی در تیم و هماهنگ کردن منافع خود با ترجیحات دیگران می تواند امتیازی مثبت برای شما باشد.


خرداد:


روزی عالی برای تلاش های بلندپروازانه است. موفقیتی عظیم در خلاقیت های فنی، تبلیغات، ادبیات، ورزش، کسب و کار و فعالیت های خلاقانه است. اگر همکاری با دیگران را آغاز کنید، بطور ویژه ای موفق خواهید شد.


تیر:


امروز کارهای زیادی دارید تا به انها برسید، ولی خوشبختانه کاملا موفق خواهید بود. درمورد امور شخصی و پروژه های خلاقانه ی خود نگران نباشید. هر دوی آنها دقیقا به همان صورتی هستند که باید باشند. باید روی فعالیت های روزمره ای تمرکز کنید که برای رشد و پیشرفت بیشتر ضروری هستند.


مرداد:


وقت خود را به هدر ندهید، بطور همزمان کار در چندین مسیر را آغاز کنید. محبوبیت شما تنها از این بهره خواهد برد و با این کار تمام رقبا را در پشت سر جای خواهید گذاشت. پر از الهامات و انرژی خواهید بود – موفقیت شما غیرقابل اجتناب خواهد بود. امروز روزی است که همه چیز برایتان جمع و جور خواهند شد.


شهریور:


وقت آن است که روی امور خانواده یا مسایل محل اقامت خود تمرکز کنید. روز مهمی برای آنهایی است که منبع درآمد خود را تغییر داده اند (مثلا کسب و کار جدید خود را آغاز کرده اند). هیچ گونه نوسازی یا تعمیرات را به تعویق نیندازید. تنها به خودتان تکیه نکنید. استقلال بیش از حد منجر به عصبی شدن، آشفتگی و خستگی بدنی/روحی می شود.


مهر:


طرح های استراتژیک شما نمی توانند در یک چشم به هم زدن محقق شوند، ولی روحیه خودتان را از دست ندهید. امروز روزی عالی برای هر چیزی است کع به مکاتبات، مسافرت و ابتکارات مرتبط باشد. از امروز برای انجام کارها، جمع شدن دور هم با دوستان، تعامل نظرات و ایده ها و گسترش مشتری مداری است.


آبان:


امروز سلامتی شما به این بستگی دارد که چقدر خوب می توانید از زمانتان استفاده کنید. مثلا پاسخ به موقع به تغیرات در نرخ تبادلات ارزی. احتمال به دست آوردن پولی غیرمنتظره به صورت انلاین بالاتر است. این به دلیل کسب و کارهای جدید آنلاین یا آشنایی های مجازی ممکن است پیش بیاید.


آذر:


امروز شانس به روی شما لبخند می زند. بااین حال، اثربخشی تعهدات و کارها فقط به شما بستگی دارد. اگر واکنش بموقع و مناسبی به اتفاقات اطراف بدهید، مردم نیز به شانس عجیب شما حسادت خواهند کرد.


دی:


نبای هیچ گونه رخداد مهمی را برای امروز برنامه ریزی کننید. تنها بعضی از حرکات تاکتیکی شما موفق خواهند بود. اکثر شما در نشان دادن بهترین ویژگی ای خود و تاثیر گذاشتن در شرایط به طور کلی شکست خواهید خورد. قبل از انجام هر پروژه ی جدیدی اول ذهنیت خود را درست کنید.


بهمن:


روی عالی برای آغاز های جدید است. قدم شما به سمت آینده به احتمال زیاد موفقیت آمیز خواهد بود، ولی بد نیست که در هر صورت محتاط باشید. از کامپیوتر خود در برابر دسترسی غیرمجاز یا حمله ی ویروس ها محافظت کنید – آنتی ویروس خود را به روزرسانی کنید.


اسفند:


امروز شاید احساس آزادی کنید تا ذهن خود را از کار دور کنید و به جای آن کمی سرگرمی داشته باشید. باید موقتا برنامه های سخت و مهم خود را به تعویق بیندازید. رویاهای اصلی شما بدون هیچ تلاشی دارند محقق می شوند. فضای کلی امروز تاثیرگذار تر می شود.


zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد