اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه تبریک تولد

اس ام اس تبریک تولد،اس ام اس عاشقانه تبریک تولد،اس ام اس جدید تبریک تولد،اس ام اس جدید تبریک تولد 93،اس ام اس جدید عاشقانه تبریک تولد،اس ام اس تبریک تولد 1393،اس عاشقنه تبریک تولد،پیامک تبریک تولد،پیامک زیبای تبریک تولد ،اس ام اس مخصوصو تبریک تولد








عزیزم یکسال دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت

و امیدوارم بهترین سال عمرت را پیش رو داشته باشی

تولدت مبارک

.

  اس ام اس تبریک روز تولد جدید

اس ام اس جدید روز تولد 93
.

تو شب تولدت قلبم رو هدیه میکنم / واسه آرامش تو به دوریت عادت میکنم

عزیزم 2 بهمن روز شکفتنت را جشن میگیرم. تولدت مبارک …

.

  اس ام اس تبریک روز تولد جدید

اس ام اس جدید روز تولد 93
.

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک …


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت آذین زندگی ام باد . . .

.

  اس ام اس تبریک روز تولد جدید

اس ام اس جدید روز تولد 93
.

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .

تولدت مبارک

.

  اس ام اس تبریک روز تولد جدید

اس ام اس جدید روز تولد 93
.

در تمام عمرم یک بار عاشق شدم

و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم

نبض حیاتم بعد از عشق به خدا برای تو می تپد

سالروز تولدت مبارک

.

  اس ام اس تبریک روز تولد جدید

اس ام اس جدید روز تولد 93
.

عزیزم

از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد

اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است.

سالروز تولدت را که قشنگترین روز زندگی ام است تبریک میگویم.

.

  اس ام اس تبریک روز تولد جدید

اس ام اس جدید روز تولد 93
.

عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم زندگی را در کنار تو آموختم

دلم را به تو بهترین امینم سپردم

روز تولدت را در تاریخنگار قلبم حک کردم

تولدت مبارک

.

  اس ام اس تبریک روز تولد جدید

اس ام اس جدید روز تولد 93
.

عزیزتر از جانم

تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمانها داری

امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی

تولدت مبارک

.

  اس ام اس تبریک روز تولد جدید

اس ام اس جدید روز تولد 93
.

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش

همه در کنار تو برایم معنی پیدا کرده است

سالروز تولدت را تبریک میگویم . . .



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد