اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز پنجشنبه 2 مرداد 93

فال روز پنجشنبه 2مرداد 93،فال روز 2 مرداد 93،فال روزانه،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال ایام هفته ،فال روز تولد،فال ماه تولد،فال ایام هفته خرداد 93،طالع بینی 93،طالع بینی امروز من


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز پنجشنبه 2 خرداد 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


کار هنرمندانه ای پیدا کنید و انجام دهید. دستانتان را در باغچه کثیف کنید، و یا به رنگ آمیزی صندلی و وسایلتان بپردازید. وقت بگذارید و با خلاقیت اطرافتان را زیبا کنید. نیازی ندارید که همه چیز را ایده آل کنید. ناتمام ها و خلاقیت ها دست به دست به جلو می روند.

 

اردیبهشت:


انرژی بسیاری دارید. شما انرژی لازم برای کارهای مورد نیازتان را دارید. به لیست های اول سالتان سر دیگری بزنید و باز هم اهداف و رویاهایتان را بنویسید. به اطرافیانتان که می گویند باید با زندگیتان چه کنید گوش بدهید. خوب است که از دیگران کمک و مشورت بگیرید.

 

خرداد:


پولی که برای تعطیلات پاییزه پس انداز کرده بودید را به یاد می آورید؟ شاید بخواهید الان به آن برنامه ها برسید. اگر پول و درامد کافی دارید می توانید یک حساب پس انداز برای خرج مسافرت هایتان باز کنید. به پیاده روی در جنگل بروید. فضای بیرون خیلی زیباست و هنوز کمی برگ روی درختها مانده است و منظره زیبایی از پاییز درست کرده است.

 

تیر:


همسایه تان برای تان کمی کیک پنیر آورد. همه ی ان را نخورید که دلدرد می گیرید. او را درآغوش بگیرید و شما هم در عوض به او شیرینی مخصوص خودتان را بدهید. چه ماه خوبی برای آشپزی است. امروز از عواطف خیلی احساسی پرهیز کنید.

 

مرداد:


احساس خوش شانسی می کنید؟ زمرد سبز داشته باشید. واقعا به شانس نیازی ندارید. تمام شانس مورد نیازتان را دارید. اگر اینطور فکر کنید هر روز برایتان خوب است. درمورد شرایطتان و جاهایی که امسال بوده اید بیندیشید. آیا امسال هم مثل سالهای دیگر بوده است؟ یا برایتان به منزله یک شکست است؟

 

شهریور:


اگر امروز در اداره خیلی کار کنید، نتیجه یا پاداش خیلی خوبی خواهید گرفت. جایزه، مرخصی، ترفیع و یا انتقال به جای بهتر! امروز عصر با خانواده تان اوقات خوبی را بگذرانید. شاید مجبور باشید که امروز به یکی از اعضا خانواده که اوقات بدی دارد مشورت بدهید. فیلم ببنید و تنقلات بخورید.

 

مهر:


آیا تابه حال به این فکر کرده اید که اگر همیشه برای غذا بیرون نروید چقدر می توانید پول پس انداز کنید؟ می توانید خودتان آشپزی کنید. به فروشگاه بروید و برای خودتان مواد مورد نیاز آشپزخانه بخرید. بیشتر در خانه غذا بخورید. اگر احساس خستگی می کنید شاید به خاطر خوردن نوشابه زیاد است. اگر به جای آن آب بنوشید احساس بهتری خواهید داشت.

 

آبان:

مهارت ه

ای مذاکره خیلی خوبی دارید. از آن برای آرام کردن تنش های خانوادگی استفاده کنید. با معشوقه تان شب رمانتیکی داشته باشید. او را به شام دعوت کنید و با هم به سینما یا یک جای تفریحی بروید. حرف بزنید، گوش بدهید و هیچ جروبحثی با هم نکنید.

 

آذر:


امروز ریسک های خوبی بکنید. فقط خودتان را دیوانه نکنید. اگر می خواهید به پاراگلایدینگ بروید تصمیم خیلی سرگرم کننده ای گرفته اید. می توانید مسابقه دو را هم امتحان کنید. تا می توانید از زندگی لذت ببرید. امروز تمریناتتان را آغاز کنید. اگر نمی توانید به هیچ کار خارق العاده ای فکر کنید، چرت بزنید و به هیجانات ممکن در زندگیتان بیندیشید.

 

دی:


با انرژی که امروز دارید چه می کنید؟ می توانید با دوستانتان بیرون بروید. خوردن شام در یک رستوران درجه یک چطور است؟ اگر دارید به این فکر می کنید که چه کار باحالی با کل انرژیتان بکنید، جاروبرقی را کنار بگذارید و به جای آن یک کار سرگرم کننده پیدا کنید.

 

بهمن:


امشب می خواهید خیلی خوش بگذرانید؟ بهترین لباس هایتان را بپوشید و با دوستانتان به رقص و خوشگذرانی بپردازید. احساس خیلی خوبی دارید و خیلی جذاب شده اید. توجه و نگاه هایی که به شما معطوف شده به شما اعتماد بنفس میدهند تا هرکاری بخواهید بکنید. لذت ببرید! تاثیر و توجه ستارگان امشب مال شماست.

 

اسفند:


اگر می خواهید در آخر هفته کمی اضافه کاری کنید، علایق عشقیتان را کنار بگذارید. او فقط می خواهد که فقط یک گوشه بنشیند و فقط قر بزند. اصلا خوش به حالتان نیست. کاری را بکنید که دوست دارید و با همسرتان درباره ی مسایل مهم بحث و مذاکره کنید. امشب اگر آزاد شوید شبی خیلی عالی برایتان خواهد بود.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد