اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه 93،اس ام اس عاشقانه،اس ام اس عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس عاشقانه تیر ماه 93،اس ام اس عاشقانه ولنتاین،اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014،پیامک عاشقانه،پیامک عاشقانه 1393





*۱۴۴*I Love You#

شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !

.

اس ام اس عاشنه

1393 اس ام اس عاشقانه ولنتین 2014

.

یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه ، درست مثل فراموش کردن “تو” …

.

.

اس ام اس عاشنه

1393 اس ام اس عاشقانه ولنتین 2014

.

.

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …

.

.

اس ام اس عاشنه

1393 اس ام اس عاشقانه ولنتین 2014

.

.

با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!



 

آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن ، بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن !

سعی نکن از من دورشی چون دلت اینجاست …

.

.

اس ام اس عاشنه

1393 اس ام اس عاشقانه ولنتین 2014

.

.

ﻣﯿﺘﻮﺍنم ﺗﻤﺎﻡ زندگیم ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ بگیرم ؛ ﮐﺎﻓﯽ ﺳﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪگیم ﯾﮏ “تو” ﺑﺎﺷﺪ !

.

.

اس ام اس عاشنه

1393 اس ام اس عاشقانه ولنتین 2014

.

.

این روزها هیچ چیز سرجایش نیست جز تو !

چه زیبا جا گرفته ای در دلم …

با تمام احترامی که برای “شما” قائلم اما “تو” را دوست دارم !

.

.

اس ام اس عاشنه

1393 اس ام اس عاشقانه ولنتین 2014

.

.

من با همه فرق دارم !!!

چون من تــــــــو را دارم …

.

.

اس ام اس عاشنه

1393 اس ام اس عاشقانه ولنتین 2014

.

.

این روزها همه میگن “بیخیال شو”

چه میدونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی !

.

.

اس ام اس عاشنه

1393 اس ام اس عاشقانه ولنتین 2014

.

.

نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد

خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری

.

.

اس ام اس عاشنه

1393 اس ام اس عاشقانه ولنتین 2014

.

.

خوشبختی یعنی در خاطر کسی ماندگاری که لحظه های نبودنت را با تمام دنیا معامله نمیکند !

 

zarsms.net


NAZAR


منبع:

zigil.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد