اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳،فال روز ۱۲ آبان ۹۳،فال ایام هفته آذر ۹۳،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال روزانه،فال روزانه آذر ماه ۹۳


فال روزانه،فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید



 


فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

فروردین:

ممکن است شما از کارهای تکراری که اخیرا مجبور به انجام آنها هستید خسته شده باشید و کمتر مایل باشید که روی وظایفی که شما را از لحاظ روحی ارضا می کند تمرکز کنید. امروز دائم در حال خیالبافی درباره یک زندگی عالی و ایده آل در آینده که به نظرتان می رسد دور از دسترس شماست، هستید. درباره اینکه چگونه باید به آنجا برسید نگران نباشید. زمانی که خیالبافی تان را پایان دادید سعی کنید از تمرین های ذهنی لذت ببرید. به لحظه حال برگردید و کاری را انجام دهید که بتوانید یک تغییر واقعی در زندگی تان ایجاد کنید.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

اردیبهشت:

با اتفاقاتی که برایتان پیش می ﺁید زیادی جدی و سخت بر خورد می کنید زیرا خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند، نیازمند این همه تحقیق را ندارند، با این کارهای اضافی فقط خودتان را خسته می کنید. اجازه دهید به شما خوش بگذرد و به وقایعی که پیش می ﺁید لبخند بزنید. شما ریسک های بزرگی را در زندگی تان انجام می دهید.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

خرداد:

با وجود اینکه شما الان خیالباف به نظر می رسید، اما هیچ چیز نمی تواند شما را از طراحی یک ماجراجویی کوچک باز دارد. شما بزرگ فکر می کنید و به راحتی می توانید سفری طولانی با کوله پشتی تان به ناهموارترین نقاط جهان یعنی ارتفاعات تبت داشته باشید. ممکن است دیگران به شما بخندند زیرا فکر می کنند که این افکار شما بسیار عجیب و غریب است. اما خنده آخر را شما به آنها می کنید در حالیکه دارید از بلندترین نقطه کره زمین برایشان کارت پستال می فرستید.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

تیر:

ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می توانید اینگونه باشید. اما این شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی و نزدیک صادق بودن است.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

مرداد:

ورود ماه به دومین خانه از روابط شما می تواند یک شراکت فعال از شما یا دیگران را امتحان کند، دیگرانی که فکر می کنند آزادی بیشتر بسیار مهمتر از وابستگی است. نیازی به گفتن نیست. این یک مسیر عادی برای رسیدن به درصد بالایی از صمیمت نیست. فط به یاد داشته باشید که شما می توانید فضای اضافی برای تنفس ایجاد کنید اگر با خودتان رو راست باشید.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

شهریور:

سیاره بخت شما یعنی ونوس در تلاش است توجه شما را به سمت روابط دوستانه همیشگی تان هدایت کند، در حالیکه شما تلاش می کنید نیازهای خود را با نیازهای فرد دیگری هماهنگ کنید. اما امروز درحالیکه رویاهای شما با واقعیات زندگی روزمره تان منافات دارند، شما در برابر افکار مبهم از پا در می آیید. هنوز هم ممکن است حقایق مهمی را از دست دهید، بنابراین یک یا دو روز صبر کنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

مهر:

امروز آماده پذیرفتن یک ریسک هستید مخصوصا اگر بدانید که شادی و نشاط را در زندگی شما افزایش می دهد. این برای شما می تواند زمانی بسیار خلاقانه و مفید باشد و بسیارمهم است که به شما خوش بگذرد و بتوانید همزمان شخصیت درونی و هنرمند خود را به نمایش بگذارید. شما می توانید این کار را هم در محل کار انجام دهید، هم در زمان بازی، چون این دو به طرز ظریفی به هم مربوط هستند.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

آبان:

ممکن است دیگران امروز روی اعصاب شما باشند فقط به خاطر اینکه آنها آشفتگی نظرات و عقاید شما را درک نمی کنند. اما شما می خواهید که آنها را ببخشید؛ به خاطر اینکه می توانید ببینید که هر چه در توان دارید برای درک آنها انجام می دهید. اما شما همچنین می خواهید که آنها را بیدارکنید. با وجود اینکه شاید این مشکل دیگری باشد اما در حقیقت مربوط به شما هم می شود. شاید این زمان از آن مواقعی باشد که شما باید به خاطر احساسات تان مسئولیت هایی را قبول کنید و فقط پیش بروید.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

آذر:

امروز برایتان سخت است که تمرکز داشته باشید، به خاطر اینکه خیلی چیزها توجه شما را به خود جلب کرده اند و کنجکاوی شما سخت تحریک شده است. ممکن است برایتان امکان آن نباشد که از کنارآنها بی توجه بگذرید. هوز هم بهتراست که به آموختن چیزهای جدید علاقه نشان دهید به جای اینکه همواره در یک مکان ثابت بمانید و کارهای ثابتی بکنید که شما را ارضا می کند. عطش خود را به دانستن یا بررسی های عقلانی فرو بنشانید.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

دی:

شما بهتر از همه دوستان تان می توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته اند و فضای بیشتری به شما می دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

بهمن:

عجیب اینکه، حالا که ماه درخشان ثابت شما برای امروز واقع شده است، شما احساس می کنید نوسانات روحی شما قوی تر و بیشتر شده است. ممکن است فاصله ای که معمولا بین افکار و احساسات تان می گذارید دوست داشته باشید. اما حالا به نظر می رسد این دو به طور عجیبی بهم آمیخته اند. نیازی نیست که رشته های عاطفی و ذهنی تان را از هم جدا کنید. فقط مشاهده کنید که این دو جهت مخالف چگونه با یکدیگر بسیار یکدست کار می کنند.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

اسفند:

شما در این روزها توقعات زیاد یا بیش از حدی را، از دیگران برای خودتان طلب می کنید. این موضوع باعث شده است که شما صبر، استقامت تان را در برابر مشکلات از دست بدهید. باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که هر شخصی به تنهایی مسئول زندگی خود و خانواده اش می باشد، دیگران هیچ گونه تعهدی در قبال شما ندارند. پس به جای یاس و نا امیدی خودتان زندگی تان را بسازید.

فال روزچهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد