اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس جدایی مهر 93

اس ام اس جدایی 93،اس ام اس جدایی 1393،اس ام اس جدایی جدید،اس ام اس جدایی جدید 93،اس ام اس قشنگ جدایی،اس ام اس جدایی و دوری،اس ام اس جدایی و دوری 1393،اس جدایی غمگین جدید،اس ام اس جدایی ودوری مهر 93،اس ام اس جدایی جدید مهر 93،اس جدید دوری مهر ماه 93،پیامک جدید جدایی ودوری 93،پیامک جدایی مهر ماه 1393



گریه هایم بی صداست عشق من بی انتهاست


.
سری جدید اس ام اس های جدایی
جدیدترین اس ام اس های جدایی باغم
.


ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ


.
سری جدید اس ام اس های جدایی
جدیدترین اس ام اس های جدایی باغم
.


عشق یعنی از دیدن چهره همیشگی خسته نشی


.
سری جدید اس ام اس های جدایی
جدیدترین اس ام اس های جدایی باغم
.


مات شدم از رفتنت
هیچ میز  شطرنجی هم درمیان نبود
این وسط فقط یک دل بود
که دیگر نیست

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

  

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم گر چه در خود شکستیم صدایی نکنیم یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سروبایی نکنیم


.
پیامک جدایی با غم
پیامک جدایی سری جدید
.


چشمان مرا به چشم هایش گره زد
بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد
او رفت ولی نه طبق قانون وداع
یکبار فقط به شیشه ی پنجره زد


.
پیامک جدایی با غم
پیامک جدایی سری جدید
.


سکوتم را به باران هدیه کردم//، تمام زندگی را گریه کردم//، نبودی در فراق شانه هایت// به هر خاکی رسیدم تکیه کردم


.
پیامک جدایی با غم
پیامک جدایی سری جدید
.


دردناک ترین جدایی ها آنهایی هستند که
نه کسی گفت چرا
و نه کسی فهمید چرا


.
پیامک جدایی با غم
پیامک جدایی سری جدید
.


بیخودی متاسف نباش
تو آمده بودی که بروی اصلا!
تو چه می دانی چه ترسی ست
ترس از کوچه ی بعد از خداحافظ


.
پیامک جدایی با غم
پیامک جدایی سری جدید.
.


خنک شدى ؟
اما من هنوز داغم از رفتنت در این سرماى بى رحم


.
پیامک جدایی با غم
پیامک جدایی سری جدید
.


خداحافظ برای تو چه آسان بود
ولی قلب من از این واژه لرزان بود
خداحافظ برای تو رهایی داشت
برای من غم تلخ جدایی داشت


.
پیامک جدایی با غم
پیامک جدایی سری جدید.
.


هر کسی هم نفسم شد دست آخر قفسم شد. من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد. اون که عاشقانه خندید خنده های من دزدید زیر چشمه مهربونی خواب یک توطئه میدید


.
پیامک جدایی با غم
پیامک جدایی سری جدید
.


درنگ
عجب دنیای عجیبیست
رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود
زمانی که گفتی برو
چقدر عاشقانه می شد اگر نقطه اش بالا بود


.
پیامک جدایی با غم
پیامک جدایی سری جدید
.


طعم ِ خیس ِ اندوه و اتفاق ِ افتاده
یک … آه ! … خداحافظ یک فاجعه ی ساده
خالی شدم از رویا ، حسی منو از من برد
یه سایه شبیه من ، پشت پنجره پژمرد


zarsms.net


NAZAR


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد