اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز یکشنبه 30 شهریور 93

فال روز یکشنبه 30 شهریور 93،فال روز30 شهریور 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته شهریور 93،
فال امروزمن،فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز یکشنبه 30 شهریور 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


شما هیجان احساسی بیش از حدی را تجربه می کنید. رخدادهای مثبت و منفی هردو ممکن است طوفانی از هیجانات را ایجاد کنند. خوشبختانه احتمال رخداد اتفاقات مثبت بیشتر است. ممکن است در نهایت مسایل مربوط به محل اقامتتان را حل کنید و روش های غیرمعمولی را برای حل مشکل اقامت یا نقل مکان پیدا کنید.


اردیبهشت:


احساس کلی امروز برای شما مثبت است.. باید ارتباطات زیادی داشته باشید. بااین حال، همیشه از تعامل کردن لذت نخواهید برد. تمام آن به این بستگی دارد که چقدر به افراد اطرافتان دلبستگی دارید.


خرداد:


وقتی به شرایط مالی می رسید ممکن است در آسایش باشید. در هر حالتی، درآمد متعارفی خواهید داشت. ممکن است هدیه ی گران قیمت غیرمنتظره ای را دریافت کنید، یا درآمد پیش بینی نشده ای به حسابتان وارد شود. همچنین ممکن است برد بزرگی داشته باشید.


تیر:


باید با شکوه و اقتدار امتحان شوید. حتی اگر میزان قدرت شما متوسط است، باید تاثیری قوی روی دیگران داشته باشید. به شما درمورد ماجراجویی، هیجان زدگی بیش از حد، بی صبری ایدئولوژیکی و خیره سری بیش از حد در ترجیحات و رفتارهای خود هشدار داده می شود!


مرداد:


امروز باورتان به آینده ای بهتر بیدار می شود. سرنوشت شما ممکن است هدیه هایی مخفی به شما بدهد و تغییرات مثبت ممکن است در خانواده تان رخ دهند. رخدادها سورپرایز کننده خواهند بود. بعضی از امیدهایتان بی اساس یا غیرواقع گرایانه هستند.


شهریور:


امروز موقعیت های هیجان انگیز جدیدی خودشان را به شما نشان می دهند-غیرممکن است که متوجه آنها نشوید. الان وضعیتی در خانواده تان، امور مالی یا روابط شخصیتان ممکن است بهبودی قابل توجهی بدست آورند. ممکن است آزادی مستتان کند و برای آینده برنامه های بلندپروازانه ای بریزید.


مهر:


مستعد بازی های پسر بزرگ ها هستید. شاید این به مردم دیگر یا شرایط مربوط می شود. همچنین ممکن است به سمت دیدگاه هایی کشیده شوید که به پرستیژ، قدرت، محبوبیت، فرصت های بزرگتر، و روابط رمانتیک هیجان انگیز مربوط می شوند.


آبان:


هر تلاش شما سرنوشتی خوب خواهد داشت. مهم نیست چه چیزی را تقبل می کنید، موفقیت انتظارتان را خواهد کشید. این حق را دارید که مسیر انتخابی خود را در پیش بگیرید، از جمله مسیر اخلاقیتان. استرس، تغییر برنامه ها و تحول در رابطه تان می توانند اثرات جانبی موفقیتتان باشند.


آذر:


ایمان عمیق شرط موفقیت شما در امروز می باشد. واقعا مهم نیست به چه چیز اعتقاد دارید، فقط سعی نداشته باشید که رخدادها را با خط کش منطق بسنجید. ممکن است امروز شرایط پراسترسی رخ دهند که قادرند مفهومتان از خود را تغییر داده و کل دنیای اطرافتان را زیرورو کنند.


دی:


امروز روز آرزوهای بزرگ برای شما است. رخدادهای پیش بینی نشده ممکن است در شراکت موجود شما اتفاق بیفتند. مثلا یک صلح ناگهانی بین حذب ها بعد از یک جدایی. این احتمال هست که چنین تحولی نتیجه ی شرایط خانوادگی کنونیتان باشد.


بهمن:


در کنار احساسات مثبت، با مسئولیت های زیادی را نیز در پیش روی خود خواهید داشت. احتمالا این مسئولیت ها لذت بخش و پر افتخار خواهند بود. بااین حال، این شما را از کار آزاد نمی کند. شاید برای چیزی مسئولیت اخلاقی داشته باشید یا مجبور شوید کارهای خانه را راست و ریس کنید.


اسفند:


همراه با مخارج اضافی و احساسات قوی می تواند استرس هم وجود داشته باشد. از زندگی خود عصبانی نباشید. در هر حال، باید به خاطر چشم اندازهای خارق العاده ای که در افقتان دیده می شوند یک هزینه ی حداقل را پرداخت کنید!



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد