اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دوشنبه 4 فروردین 93

فال روز دوشنبه 4 فروردین 93،فال روزانه،فال ایام هفته،فال روز 4 فروردین 93،فال روز تولد،فال ماه های تولد،طالع بینی،فال امروز من،فال امروز من چیست

فال روزانه،فال روز دوشنبه 4 فروردین 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

  


فروردین:


امروز انرژی بسیاری دارید. امروز باید باشهامت باشید. کارهای ضروری امروز را انجام دهید و یا فقط روزتان را با چرت زدن سپری کنید. با یک دوست تماس بگیرید و با او حرف بزنید. برنامه های آخرهفته را باهم بچینید. مجبور نیست که خانه را تمیزکاری کنید. امروز روز اینکار نیست. امروز وقتتان را صرف قدردانی از اعضا خانواده به خاطر کارهایی که برایتان کرده اند، کنید.


اردیبهشت:


امروزتان را باتمام کردن فصل های آخر رمانی که یک سال است مشغولش هستید به اتمام برسانید. امروز باید خوش بگذرانید و فقط کارهای که می خواهید را انجام دهید. می بینید که اثر طالعتان روی زندگی، آرامش فراوان است.


خرداد:


کار بعدیتان چه کاری می تواند باشد؟ امروز هرچه که می خواستید را به دست آوردید. فرزندان به دنبال توجه شما هستند و از شما عشق می خواهند و با مهربانی به رویتان لبخند می زنند. آرامش در خانواده تان نعمت بزرگی است. ولی این آرامش تا وقتی است که یکی از بچه ها شروع به گریه کردن کند.


تیر:


امروز به دنبال تحریک ذهنی هستید. شما تشنه بحث های فلسفی با اعضا خانواده هستید. مجبورید به کتابخانه بروید و کتاب هایی درمورد ایمان و معنویت پیدا کنید. صبر کنید. می توانید اطلاعاتی که نیاز دارید را در اینترنت پیدا کنید. امروز عصر اوقات خوشی را در بحث و جدل هوشمندانه خواهید داشت. موفق باشید.


مرداد:


امروز باید پرخاشگریتان را کنترل کنید. امروز باید فقط افکار خوب را در ذهنتان راه دهید. خیلی بد و آزاردهنده است که همسرتان شما را کنترل می کند. این شیوه رفتار اوست و باید سعی کنید که عکس العمل هایتان را کنترل کنید. بدون توجه به احساسی که الان دارید، چهره تان باید شاد باشد.



شهریور:


درس گرفتن خیلی مهم است. باید تمام انچه که از خانواده و دوستان یاد گرفته اید را درونی کنید. نفس عمیق بکشید و خشم و کلمات ناگهانیتان را کنترل کنید. این بهترین راهش است. وقتی که عصبانی هستید و می خواهید که مشکلی درست کنید، اینکه به چه فکر می کنید اهمیتی ندارد. غر نزنید، فقط با جریان شنا کنید.


مهر:


به فکر خریدن یک حیوان خانگی جدید هستید. دوست داشتید که یکی بخرید، ولی هنوز اینکار را نکرده اید. فردا می توانید با پول هدیه تان یک لاکپشت کوچک بخرید. آیا واقعا درست فکر می کنید؟ اگر سعی می کنید که سرکار بروید باید یک پرستار بچه استخدام کنید. نگه داری از لاکپشت انقدرها هم آسان نیست. بازهم قبل از هرکاری خوب فکر کنید.


آبان:


تلفن را بردارید و به یک دوست قدیمی زنگ بزنید. اینکار سرزنده تان می کند. هفته آینده قرار بگذارید و همدیگر را ببینید. این بهترین هدیه ایست که می توانید به خود و دوستتان که مدتهاست از شما دور است، بدهید. بدانید که دوستی باید جاودانه باشد.


آذر:


به نظر می آید که در یک مشاجره خانوادگی گیر کرده اید! یکی از اعضای خانواده تصمیم گرفته که مسئول کل خانواده باشد. از شما می خواهند که وارد ماجرا شوید. سیاست داشت باشدی. هیچ فایده ای ندارد که کسی را نارحت کنید. فقط با آرامش با وی که مشکل ساز شده است صحبت کنید و صدایتان آرام باشد. این شاید تنها راه باشد.


دی:


در خانه تان احساس آرامش خیلی زیادی می کنید. این نشان می دهد که به جای شتافتن به سوی یک کار خیریه، می توانید در خانه خود احساس شادی کنید. بدانید که خیریه از خانه خود آدم شروع می شود. به جای اینکه سعی کنید یک ابرمرد باشید و به همه کمک کنید، وقت بگذارید و به خود و خانواده تان کمک کنید!!


بهمن:


امروز ایده های بسیاری در ذهنتان جریان دارند. تمام ایده های الهام بخشی که به ذهنتان می رسد را بنویسید. وقتی که به تغییر نیاز پیدا کردید، می توانید این ایده ها را داشته و از آنها استفاده کنید. نوشتن خاطرات و ایده ها می تواند مهمترین هدیه ای باشد که به خانواده می دهید. سعی نکنید که یک نویسنده خیلی خوب باشید، فقط سعی کنید که ایده هایتان را بنویسید.


اسفند:


برنامه ریزی می کنید که فردا در محل کار، کارهای فوق العاده ای انجام دهید. تمام کارهایی که می خواهید در این چند روز به اتمام برسانید را یادداشت کنید. درمورد چیزهایی که نوشته اید (وقتی سرکار برمی گردید) به همکارانتان اطلاع بدهید. آنها نیز می فهمند که ایده هایتان بسیار ارزشمندند.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد