اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس های احساسی و عاشقانه بهمن 92

اس ام اس های احساسی و عاشقانه بهمن 92،متن های زیبای احساسی بهمن ماه،
دل نوشته های عاطفی 92،اس ام اس هاس احساسی و عاشقانه اسفند 92،جدیدترین اس ام اس های احساسی 92





خنکای یک عصر بهاری …
کنار شاه بوته یاسی وحشی …

میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد

و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد …

لطفا به خیالم بیا !
.
اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی 
.

چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..
یکی که بهش اعتماد داری ..
بهت اعتماد داره ..
از دلتنگی هاش برات میگه ..
از دلتنگی هات براش میگی ..
آروم میشه ..
آروم میشی ..
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..
این حس مثل قطره های باران پاکه ..

.

اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی 

.


افتاده آن گوشه
گوشی همراهی که میتوانست
دل آویزترین شعر جهان را
"دوستت دارم" را
به گوش و چشم محبوب برساند
قصه دو سو دارد:
یک انتهای تلخ
یک انتهای شیرین
یکی آنکه دیگر نیست یا نبوده از ابتدا !
یکی آنکه دیگر به گوشی تلفن احتیاج نیست... در گوش هم میخوانند...!



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب



قندان خانه را پُر کردم از حرفهایت
تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم
هوس فنجانی دیگر کرده ام ؛ کمی بیشتر بمان !

.

اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی  .

مثل عکاســی ماهر نگاهت میکنم...
از نزدیک ترین زاویه ممکن،
و سرت را دقیقا" رو به رویم نگه می دارم
خورشید را روی صورتت پخش می کنــم
و در ذهنم
از امروز تو عکس می گیرم،
برای روزهایی که نیستی...!
.

اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی  .

وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی
آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم
که جز آرامش آغوشت
تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم...
.

اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی  .

شعر را دوست دارم
که می‌تواند زمان را نگه دارد
و تو را کنار من
بی‌آنکه پیرت کنم
و سنگینی کنم بر شانه‌ات
گاهی
به من فکر کن
مثل دستی ناشناس
در بریده ای از عکسی قدیمی
.

اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی  .

شعر را دوست دارم
که می‌تواند زمان را نگه دارد
و تو را کنار من
بی‌آنکه پیرت کنم
و سنگینی کنم بر شانه‌ات
گاهی
به من فکر کن
مثل دستی ناشناس
در بریده ای از عکسی قدیمی
.

اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی  .

راه که میروی ، عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم

میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم

میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد …

تو فقط برای منی !
.

اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی  .

سخت افسوس می خورم
برای تمام روزهایی
که بی تو ..
گذشتند
و
تمام شب هایی
که با تو ..
نمی گذرند!
می بینی دلبندم؟
هنوز رویایت تمام زندگی من است!

.
اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی  .

حیف که روی تو غیرت دارم،
وگرنه روسریت را
از همین سطر باز می کردم
که همه ببینند
چه خیالی بافته ام
از موهایت...

.

اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی 

.

دلم که برایت تنگ میشود...

رو میکنم به کاکتوس کنار تاقچه...

کاکتوس به نظرم شکل توست...
بامزه و وحشتناک
با همان تیغ ها کمی احساساتم را می خراشد...
ولی من میخندم...
.

اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی  .

کــــــجـا !!؟
همـین جــــاسـت آغــوشِِ مـن !
که روزی هـــزار بـــار میــخـوانــمت کـه :
بیــــــــــا...
و تـــو ..
هــر بـــار ..
بــا شیطــنتـی تمـــــــام !
صــــدا نــــازک میـکنــــی ..
و بـــاز هـــم مـی پـــرســـی :
کجــــــــــــــــا !!

.

اس ام اس جدید احساسی اسفند 92
اس ام اس جدید احساسی 

.


ایـنـکـــه
میـان دسـتـانَـت
لـحـظـه ای‌ چـشـــم هــــایــــم را بـبـنــــدم...
و دنـیــــا بـــه سکـوت صـــدای‌
نَـفَـس هــایَـت فــــرو رَوَد
نمیــــدانــــــی‌ ...
چه هـیـجـــانــــی‌ ست ...







نظرات 1 + ارسال نظر
آرزو 1392/11/26 ساعت 02:34

اگر تمام گلها را هم از شاخه بچینید،
نمی توانید جلوی آمدن بهار را بگیرید!
(آرزو جواهری)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد