اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام ا س جدید اسفند 92


اس ام اس جدید اسفند 92،اس ام اس اسفند 92،اس جدید اسفند 92،اس ام اس جدید رفاقتی اسفند 92،

اس ام اس جدیدعاشقانه اسفند 92،اس ام اس غمگین اسفند 92،اس ام اس فاز سنگین اسفند 92،

اس ام اس سنگین اسفند 92 ،اس ام اس جدید تنهایی اسفند 92




بعضی وقتا دورترین افراد میتونن نزدیکترین باشن

مهم نیست که نسبتی دارن یا نه ،مهم این که همدیگه رو دوست دارن.

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

بغض بزرگترین نوع اعتراض در برابر آدم هاست

اگر بشکند دیگر اعتراض نیست التماس است

دکتر علی شریعتی

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

از کنارم رد شد

بی محلی اش ازارم نداد!

اما سوختم وقتی گفت : ندیدمت

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

عادت ندارم درد دلم رابه کسی بگویم

پس خاکش می کنم زیرچهره ی خندانم تاهمه فکرکنند نه دردی دارم نه قلبی



 بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


هوای مردن بیخ گوش من است

همان جایی ک روزی رد نفس های اوبود

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

گاهی دلتنگی ها

زیرنقاب سکوت پنهان میشن بازهم بیصدادلتنگتم

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

صدایت رابه وسعت دیدنت دوست دارم

باآرزوی دیدنت ندیدنت راتحمل میکنم

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

گاهى بایدبه دورخود۱دیوارتنهایى کشید!

نه براى اینکه دیگران راازخوددورکنى!

براى اینکه ببینى آیاهستندکسانى که بخاطرتواین دیوار رابشکنند!

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

اسمم را سنگی نگه میدارد…

خودم را گوری … ویادم را….نمیدانم!!

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

جریمه مشق امشبت!

صدباربنویس  :دوستی که به یادش نبودم به یادم بود!

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

خداوندا تفسیرکن دلتنگی هایم را

برای کسی که قد دلتنگی های دنیا دلتنگشم

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

اینبارکه کسی بیاید نمی گویم برو

حتی نمی گویم کس دیگری را می خواهم

فقط میگویم:

ببین !

من شکسته ام !

خسته ام کمی آرامم کن…..همین!

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

خسته ام

اما تحمل می کنم

خدایا روزگارت با من و احساسم بد تا کرد

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

دیشب فال حافظ گرفتم

حافظ فرمودند :

خوشا پسری ک عشقش توباشی

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

آدم مغرور مثل کسی است که بالای کوه ایستاده

و همه را کوچک میبیند

غافل از اینکه مردم هم از پایین او را کوچک می بینند

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

اینجا جائیست که وقتی زانوهایت را از شدت تنهایی بغل گرفته ای

به جای همدردی ، برایت پول خرد می اندازند

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.


ارزوی خیلی ها بودم

ولی اسیر قدرنشناسی یک نفرشدم

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

تا حالا دقت کردین هیچ وقت دقت نمی کردیم؟

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

داشت از تنهایی هایش

برایم میگفت

اما 
بوق پشت خطی هایش امانش نمی داد

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

چاپلین برای دخترش نوشت:

تاوقتی قلب عریان کسی راندیدی بدنت راعریان نکن

هرگزچشمانت رابرای کسی که معنی نگاهت رانمیفهدگریان مکن

قلبت راخالی نگهدارواگرروزی خواستی کسی رادرقلبت جای دهی سعی کن فقط۱نفرباشد

وبه اوبگوتوراکمترازخداوبیشترازخودم دوست دارم زیرابه خدااعتقادوبه تونیازدارم!

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

برای داشتنش با قسمت جنگیدم

پس خط  و نشان جهنم را به رخم نکشید

که جهنم تر از نبودنش را سراغ ندارم

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

 (اس ام اس جدید اسفند 92)

آدم در آغوش خدا غمی نداشت

پیش خدا حسرت هیچ بیش و کمی نداشت

دل از خدا برید و در زمین نشست

صدبار عاشق شدو دلش شکست

به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود

یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود…

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

فکرمیکردم درقلب تومحکومم به حبس ابد..

به یکباره جاخوردم!

وقتی زندانبان فریادزد:هی توآزادی

وصدای گامهای غریبه ای که به سلول من می آمد

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

آدمهای مهربان را دوست دارم

همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند

همانهایی که برای همه کس لبخند دارند

همانهایی که بوی ناب آدم میدهند

ومن باوردارم که توازهمانهایی…

.

.

اس ام اس اسفند 92

اس ام اس جدید اسفند 92

.

.

واقعا دست کارخانه نوشابه سازی درد نکنه

که روش مینویسن خنک بنوشید

تا قبل از اون ما می جوشوندیم

بعدا می‌خوردیم!




نظرات 1 + ارسال نظر
نازی 1392/11/24 ساعت 19:43

خیلی باحال بود خوشمان امد مرسی بازم ازین کارا کنید ما هم نظر خوب میزاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد