اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

دانلود آهنگ دل من چاووشی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی حسینی به نام دل من

Download New Song By  Mohsen Chavoshi Hp Called Dele Man

Mohsen-Chavoshi-Dele-Man

شعر : مولانا ، آهنگ:محسن چاوشی

تنظیم:بهروز صفاریان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

    

دانلود آهنگ دل من محسن چاوشی حسینی

قصد جفاها نکنی ور بکنی با دل من

وا دل من وا دل من وا دل من وا دل من

قصد کنی بر تن من شاد شود دشمن من

وانگه از این خسته شود یا دل تو یا دل من

متن آهنگ دل من محسن چاوشی حسینی

واله و شیدا دل من بیسر و بیپا دل من

وقت سحرها دل من رفته به هر جا دل من

مرده و زنده دل من گریه و خنده دل من

خواجه و بنده دل من از تو چو دریا دل من

بیخود و مجنون دل من خانه پرخون دل من

ساکن و گردان دل من فوق ثریا دل من

سوخته و لاغر تو در طلب گوهر تو

آمده و خیمه زده بر لب دریا دل من

ای شده از جفای تو جانب چرخ دود من

جور مکن که بشنود شاد شود حسود من

بیش مکن تو دود را شاد مکن حسود را

وه که چه شاد می شود از تلف وجود من

تلخ مکن امید من ای شکر سپید من

تا ندرم ز دست تو پیرهن کبود من

متن آهنگ جدید دل من محسن چاوشی حسینی

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

باغ و بهار من تویی بهر تو بود بود من

بیخود و مجنون دل من خانه پرخون دل من

ساکن و گردون دل من فوق ثریا دل من

سوخته و لاغر تو در طلب گوهر تو

آمده و خیمه زده بر لب دریا دل من

دانلود آهنگ امیر بی گزند محسن چاووشی

دانلود آهنگ خداحافظی تلخ محسن چاوشی

بیوگرافی محسن چاووشی حسینی بصورت کامل + عکس های جدیدش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد