اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

بیوگرافی میلاد عبادی پور+تصاویر جدید میلاد عبادی پور 95

بیوگرافی میلاد عبادی پور+تصاویر جدید میلاد عبادی پور

در این بخش از دلبرانه  مطلبی در مورد بیوگرافی میلاد عبادی پور , عکس های میلاد عبادی پور قراردادیم وهمچنین مقاله ای درمورد تاریخچه والیبال ایران قرار دادیم که امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم.

بیوگرافی میلاد عبادی پور والیبالیست

نام کامل : میلاد عبادی پور قره حسنلو

زادروز : 25 مهر 1372 – 17 اکتبر 1993
محل تولد: ارومیه
قد : 2٫01
پست : دریافت کننده قدرتی
میلاد عبادی پور (متولد 25 مهر 1372 در ارومیه) بازیکن والیبال و عضو تیم ملی ایران است.
عبادی پور سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان ۲۰۱۳ و حضور در تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را کارنامه خود دارد. عبادی پور با بازی‌های منسجم خود در لیگ برتر ایران، برای لیگ جهانی ۲۰۱۴ برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد و اولین بازی ملی خود را مقابل ایتالیا به انجام رساند. میلاد عبادی پور جوان‌ترین بازیکن ایران در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ بود.

میلاد عبادی پور در سال ۱۳۹۳ بعد از دو سال حضور در کاله به شهرداری ارومیه پیوست.

عکس هایی از میلاد عبادی پور

میلاد عبادی پور,بیوگرافی میلاد عبادی پور,زندگینامه میلاد عبادی پور

عکس های میلاد عبادی پور

میلاد عبادی پور,بیوگرافی میلاد عبادی پور,زندگینامه میلاد عبادی پور

 عکس های میلاد عبادی پور

 میلاد عبادی پور,بیوگرافی میلاد عبادی پور,زندگینامه میلاد عبادی پور

میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی

میلاد عبادی پور,بیوگرافی میلاد عبادی پور,زندگینامه میلاد عبادی پور

عکس عروسی میلادعبادی پور


میلاد-عبادی-پور

تاریخچه تیم ملی والیبال مردان ایران:

تیم ملی والیبال مردان ایران تیم بین‌المللی مردان والیبال است که به نمایندگی از ایران به میدان می‌رود و زیر نظر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. تیم ملی ایران در حال حاضر برترین تیم آسیا به شمار می‌رود. سرمربی تیم ملی ایران در حال حاضر رائول لوزانو است. تیم ملی ایران در رده‌بندی جهانی اف‌آی‌وی‌بی که در سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شد، با صعود سه پله‌ای با ۱۴۹ امتیاز در ردهٔ هشتم جهان قرار گرفت. تیم ملی ایران از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ موفق به کسب دو عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، یک طلا بازی‌های آسیایی، یک مقام چهارمی لیگ جهانی و یک مقام ششمی در قهرمانی جهان شده‌است.
در ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ تیم ملی ایران بعد از ۵۲ سال توانست در رقابت های ورودی ژاپن با پیروزی بر لهستان به المپیک ۲۰۱۶ ریو راه پیدا کند.


میلاد-عبادی-پور (2)

تاریخچه والیبال در ایران

در ابتدای تأسیس فدراسیون‌های ورزشی والیبال و بسکتبال دارای فدراسیون مشترک شدند و تا سال ۱۳۳۶ به همین نحو ادامه داشت. در آن سالها مسابقاتی تحت عنوان قهرمانی باشگاه‌ها، دسته‌جات آزاد، انتخابی، قهرمانی مدارس و دانشکده‌های هر شهرستان و نهایتاً قهرمانی کشور انجام می‌گرفت. اشغال ایران توسط نیروهای متفقین در جنگ جهانی دوم، ارتباط ورزشی کشور ما به ویژه تیم‌های والیبال را با سربازان این نیروها به همراه داشت و راهی برای آشنا شدن با والیبال خارج از کشور بود. در آن زمان یک مسابقه دوستانه بین یک تیم از کشورمان با ارتش روسیه در انزلی انجام شد که این بازی به نفع تیم ملی ایران خاتمه یافت.

ترجمه کتاب قوانین والیبال در سال ۱۳۳۳ توسط سید ضیاالدین شادمان، رئیس فدراسیون والیبال و بسکتبال و تهیه و تنظیم آن توسط کاظم رهبری، رئیس تربیت بدنی آموزشگاه‌های ایران که از داوران ممتاز والیبال در ایران بود. اقدامات رو به جلوای بود که شکل منظمی را در برگزاری مسابقات والیبال آن زمان فراهم نمود. در پایان سال ۱۳۳۶، والیبال دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد. در همین دوران بحث عضویت ایران در فدراسیون بین‌المللی والیبال جهان مطرح شد و سرانجام یک سال بعد ۱۹۵۹ میلادی این مهم به انجام رسید. در سال ۱۳۳۷ برای اولین بار تیم ملی پاکستان به تهران دعوت شد و چند مسابقه دوستانه با تیم‌های ملی و باشگاهی و ارتش ایران انجام داد. تیم ملی والیبال ایران برای اولین بار در این سال تشکیل شد. چندی بعد تیم ملی مردان ایران به مسابقات بازیهای آسیایی ۱۹۵۸ توکیو اعزام شد. اعضای این تیم را هشت بازیکن تشکیل می‌دادند و مربی تیم فریدون شریف‌زاده از بزرگان ورزش آن دوران بود و سابقه عضویت در تیم‌های اروپایی را هم داشت. این تیم که برای اولین بار در چنین رویداد مهمی شرکت کرده بود، توانست با افتخار مقام دوم مسابقات را کسب نموده و مدال نقره اولین دوره مسابقات والیبال بازیهای آسیایی را برای کشورمان به ارمغان آورد. پس از این مسابقات، فعالیت‌های بین‌المللی بیشتری در ورزش والیبال ایران آغاز شد. اعزام مربیان و داوران به کلاسهای بین‌المللی، دعوت از تیم‌های خارجی و اعزام تیمهای ملی کشورمان به تورنمنت‌ها و مسابقات رسمی بین‌المللی مانند بازیهای آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا، غرب آسیا، آسیای مرکزی، قهرمانی جهان، جام جهانی، دانشجویان جهان،ارتش‌های جهان، ناشنوایان جهان، معلولین جهان و راه آهن‌های جهان و جام‌های جمهوریت ترکیه، ریاست جمهوری قزاقستان، شیخ راشد امارات بخشی از این فعالیت‌ها است. در آن سالها ابراهیم نعمتی به عنوان داور بین‌المللی والیبال مطرح شد که در ادامه به عضویت کمیته داوران فدراسیون جهانی والیبال درآمد و مدرس جهانی داوری شد.

در طول دوران پس از انقلاب ایران مربیان مطرح زیادی به ایران آمدند. سردار نصرالله خان به ایران آمد و کار با بازیکنان ایران را قبل از بازی‌های ۱۹۵۸ آغاز کرد و برنامه‌ای را برای تنظیم اسپک روی تور به بازیکنان داد. مربی بعدی میلوسلاو ایم بود، تیم ملی والیبال در دهه ۷۰ میلادی نسل تازه‌ای از بازیکنان را به خود دید و او هدایت تیم ملی را با چهره‌هایی مانند حسن کرد و مسعود صالحیه به عهده گرفت و ایران در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۰ بانکوک با این مربی به عنوان پنجم رسید. تادایی کورادا بعد از میلوسلاو به ایران آمد و در بازی‌های تهران به اتفاق فاروق فخرالدینی روی نیمکت ایران نشست، اما ایران در عین میزبانی، در بین هشت تیم شرکت کننده چهارم شد، فکر بازی‌های تدارکاتی بیشتر را نیز کورادا در ایران جا انداخت و بعد از او پارک سونگ کره‌ای به ایران آمد و در جام پهلوی شرکت کرد.

میلاد-عبادی-پور (2)

پس از انقلاب ایران

در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تحت تأثیر شرایط جنگ تحمیلی علیه ایران و به علت تعویض‌های پیاپی روسای فدراسیون و تغییرات وسیع در کادر هیئت رئیسه، برنامه‌های والیبال شکل پایداری نداشت و بیشتر کوشش می‌شد در زمینه ورزش عمومی و همگانی برنامه‌ریزی شود؛ لذا به جای رقابت‌های باشگاهی، برنامه‌ریزی بریا برگزاری همه ساله مسابقات قهرمانی کشور انجام شد که این رقابتها همچنان نیز برگزار می‌شوند. رفته رفته با پایان یافتن جنگ تحمیلی و سامان یافتن مدیریت و برنامه‌ریزی در ورزش کشور، برنامه‌ها و مسابقات والیبال نیز در سراسر کشور به لحاظ اجرا، کمیت و کیفیت شکل بهتری به خود گرفت. دوباره اعزام تیم‌ها به خارج از کشور و دعوت از تیم‌های خارجی از سر گرفته شد و والیبال پا در راه شروعی دوباره نهاد. شومان آلمانی اولین مدرس اروپایی بعد از انقلاب بود. ایوان بوگاینکوف که اسم درست او ایوان بوگاینکوفس بود تحول نوینی در والیبال ایران ایجاد نمود و نسلی از بازیکنان و مربیان را برای والیبال ایران ساخت. مسابقات والیبال بین‌المللی دهه فجر که از سال ۱۳۶۵ تا سال ۱۳۷۹ برگزار شد از جمله رویدادهای ارزنده در تاریخ والیبال ایران است که به پیشرفت والیبال ایران سرعت بخشید و زمینه‌ای شد برای توجه باشگاه‌ها و تیمداری در والیبال داخلی. تا جایی که لیگ‌های برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور به شکل نوین خود یعنی آن طور که در دنیا معمول بود، پی ریزی شد و سال به سال رونق یافت و لیگ به پیشرفت تیم ملی کمک کرد. در این دوره از تیم ملی مربیان خارجی زیادی به ایران آمدند و والیبال پایه ایران رشد کرد.

میلاد-عبادی-پور (3)

پیشرفت از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳

از سال ۲۰۱۰ با وجود زیر ساخت‌ها، والیبال ایران پیشرفت و شگفتی قابل توجه‌ای نسب به والیبال سنتی قبل خود پیدا کرد در حالی که رو به والیبال مدرن آورد و فدراسیون والیبال ایران در صدد جذب مربی مطرح بود و در بین چهار گزینه خود خولیو ولاسکو، زوران گاییچ، آندره‌آ آناستازی و سیلوانو پراندی، خولیو ولاسکو مربی مطرح آرژانتینی را جذب کرد و ولاسکو به ایران آمد و فدراسیون دارای برنامه ۶ ساله بلند مدت شد و از کاری‌های اولیه ولاسکو، جذب بازیکنان جوان تر و تمرینات مدرن و جذب دستیاران جدید بود، ایران با ولاسکو در سال ۲۰۱۱ در اولین تورنمنت مهم خود پس از ۳۲ سال قهرمان والیبال قهرمانی آسیا شد پس از این قهرمانی بازیکنان ایران در ۳ پست به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شدند، آرش کمالوند باارزش‌ترین بازیکن، امیر حسینی بهترین پاسور و فرهاد ظریف هم به عنوان بهترین لیبرو انتخاب شد و در پی کسب قهرمانی جام قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۱ صعود کرد و در اولین شگفتی خود تیم ملی لهستان و تیم ملی صربستان را شکست داد و در مجموع به مقام نهم دست یافت و علیرضا نادی به عنوان دومین دفاع وسط این دوره جام جهانی لقب گرفت. ایران برای اینکه بخت خود را برای صعود به المپیک ۲۰۱۲ امتحان کند در مسابقات انتخابی المپیک لندن در توکیو ژاپن شرکت نمود و در مجموع با ۵ امتیاز فقط با ۱ امتیاز کمتر از استرالیا از صعود به المپیک لندن بازماند و در انتها از ایران فرهاد ظریف به عنوان بهترین لیبرو و سعید معروف به عنوان بهترین پاسور مسابقات انتخابی معرفی شدند. ایران در گام بعدی در مسابقات انتخابی لیگ جهانی ۲۰۱۳ موفق شد در ۴ دیدار خود پیروز شود و جواز حضور در لیگ جهانی ۲۰۱۳ را کسب کرد و برای اولین بار در تاریخ به لیگ جهانی رفت. نقطه اوج تم ملی ایران با ستارگان در اوج همراه با خولیو ولاسکو در لیگ جهانی ۲۰۱۳ بود، ایران در گام اول به تیم ملی روسیه باخت و در دومین گام در دیدار اول مقابل تیم ملی صربستان میزبان قهرمان اروپا شکست را پذیرفت، اما در دومین دیدار مقابل صربستان که یکی از طولانی‌ترین ماراتن‌های لیگ جهانی بود، ایران صربستان قهرمان اروپا را ۳ بر ۲ شکست داد تا نخستین پیروزی خود را در این تورنمنت جشن بگیرند اما پیروزی بزرگ ایران در مودنا ایتالیا آغاز شد، تیم ملی ایران بزرگترین شگفتی را در لیگ جهانی به وجود آورد و با نتیجهٔ ۳–۱ تیم ملی ایتالیا دومین تیم پرافتخار لیگ جهانی و از برترین تیم‌های جهان را با حضور پرشور تماشاگران ایرانی و ایتالیایی در هم کوبید تا این برد نقل هر رسانه معتبر شود، این پیروزی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت. ایران در بازی دوم که ایتالیایی‌ها همه توان خود را گذاشتند تا ایران را ببرند آنها دو ست اول را بردند و در آستانه یک پیروزی مقتدرانه بودند اما ایران در ادامه دو ست را از ایتالیا گرفت تا نتیجه ۲–۲ شود در ست سوم این ایتالیا بود که بازی را برد اما در مجموع دو بازی ایران با نتیجهٔ ۴–۲ ایتالیا را شکست داد و افتخار و حماسه بزرگی را در کارنامه ورزش ایران ثبت نمود، در بازی بعد ایران به مصاف تیم ملی کوبا رفت و بازهم پیروزی دیگر از ایران به نمایش گذاشته شد و ایران در هاوانا دو بار تیم ملی کوبا را شکست داد. در ادامه ایران میزبان تیم ملی آلمان شد و با حضور هزاران ایرانی در سالن آزادی ۳ بر ۰ آلمان را در شکست داد و سایت جهانی والیبال هم تماشاگران ایرانی را نقطه اوج ایران در این مسابقه دانست. ایران در ادامه در بازی برگشت مقابل آلمان در آخرین گام شکست خانگی را پذیرفت. تیم ملی والیبال ایران که برای نخستین بار در رقابت‌های لیگ جهانی شرکت کرده بود در حالی این مسابقات را به پایان رساند که با درخشش خود و مغلوب کردن بزرگانی چون ایتالیا و کوبا درخشش بازیکنان و مربیان خود عنوان پدیده را به خود اختصاص داد و در پایان این رقابت‌ها محمد موسوی از ایران به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۳ انتخاب شد در ادامه تیم ملی والیبال ایران مورد تقدیر رئیس جمهوری وقت ایران و رهبر جمهوری اسلامی ایران و ارگان‌های دولتی و خصوصی قرار گرفت

 
تیم ملی ایران در اردوی کاپ والیبال آمریکا ۲۰۱۴ - لس آنجلس

ایران در گام بعدی ایران در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۱۴ با حضور پاکستان، اندونزی و بحرین با ۳ پیروزی مقابل تمامی تیم‌ها برای پنجمین بار به مسابقات قهرمانی جهان راه یافت. ایران در گام بعدی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا را در دبی پیش رو داشت، ایران در این مسابقات با شکست لبنان به مرحله نیم نهایی صعود کرد و در نهایت با پیروزی ۳ بر ۰ در بازی فینال مقابل تیم ملی کره جنوبی با درخشش بازیکنان خود برای دومین بار با اقتدار و فقط با ۱ ست باخته قهرمان آسیا شد و برای نخستین بار در رده‌بندی جهانی به عنوان بهترین تیم آسیا دست یافت و در ادامه باز هم پیام‌هایی از سوی بزرگان ورزش و سیاست به سوی تیم ملی ایران روانه شد و ایران با این قهرمانی جواز حضور در مسابقات جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ یا همان قهرمانان قاره‌ها را به بدست آورد و در پایان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ چهار بازیکن از ایران توانستند پنج عنوان برتر این دوره از رقابتها را از آن خود کنند، امیر غفور به عنوان بهترین اسپکر، محمد موسوی به عنوان بهترین دفاع وسط، فرهاد ظریف بهترین لیبرو و سعید معروف هم به عنوان بهترین پاسور و باارزش‌ترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۳ معرفی شدند. ایران بعد از این مسابقات به جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ رفت و در اولین دیدار مقابل تیم ملی برزیل ۳–۱ مغلوب شد و در دومین دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا دوباره با نتیجه ۳–۲ پیروز شد و در سومین دیدار مقابل روسیه ۳–۰ تن به شکست داد. حریف بعدی ایران تیم ملی آمریکا بود، بازیکنان تیم ملی ایران با درخشش خود در این بازی حساس به علت مسائل بین این دو کشور ۳–۲ مقابل آمریکا به پیروزی تاریخی دست یافتند. ایران در آخرین دیدار این مسابقات مقابل تیم ملی ژاپن به برتری ۳–۰ دست یافت و در پایان رقابت‌ها به مقام چهارم رسیدند. فرهاد ظریف از ایران به عنوان بهترین لیبرو این دوره از مسابقات انتخاب شد. بعد از این دوره مسابقات مربیان و رسانه‌های معتبر روسیه، برزیل، لهستان و ایتالیا، ایران را به عنوان قدرت نو ظهور والیبال خواندند و مردم ایران هم بیش از پیش به والیبال روی آورند و والیبال ایران ورزش اول رسانه‌ها شد. بعد از پیشرفت تیم ملی ایران شایعه جدایی ولاسکو بعد از مسابقات جام بزرگ قهرمانان جهان قوت گرفت تا روزی که رئیس فدراسیون آرژانتین در پی نتایج بد تیم ملی والیبال آرژانتین، با اصرار رئیس جمهوری آرژانتین و مردم آرژانتین از فدراسیون والیبال ایران خواستار بازگشت او به وطن و ثبت قرارداد سه ساله شدند. در پی انتشار این خبر ایرانیان در صفحه هات اجتماعی دست به ساخت کمپین حمایت از ولاسکو به نام «ما از ولاسکو می‌خواهیم تا سرمربی ایران باقی بماند» زدند و این صفحه در سایت‌ها و رسانه‌هاهای معتبر جهان بازتاب فراوانی داشت. روز بعد خبر جدایی ولاسکو در رسانه‌ها رسمی شد. فدراسیون والیبال ایران در خبری گفت، جدایی توافقی حاصل شد و ولاسکو سرمربی آرژانتین می‌شود. پس از جدایی خولیو ولاسکو مسئولین فدراسیون والیبال ایران برای جایگزین خولیو ولاسکو دست به کار شدند و از میان ۸ گزینه مطرح یعنی آندره‌آ آناستازی، سیلوانو پراندی، لورنزو برناردی، هیو مک کاچن، رائول لوزانو، دانیل کاستلانی، ولادیمیر الکنو و اسلوبودان کواچ برای هدایت تیم ملی ایران، اسلوبودان کواچ را به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران انتخاب کردند. کواچ او در ماه مارس ۲۰۱۴ قراردادی سه ساله را با فدراسیون والیبال ایران به امضاء رساند و سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد.

میلاد-عبادی-پور (3)

حضور در تورنمنت‌ها

  • رنگ قرمز بیانگر آن است که این کشور میزبان بوده. رنگ طلا، نقره، برنزی به ترتیب بیانگر رتبه یکم، دوم و سوم است. عبارت‌های ضخیم شده بهترین رتبهٔ در مسابقات را بیان می‌کند.

المپیک

تیم ملی والیبال ایران حدود سی سال پیش برای اولین بار در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کرد که از صعود به المپیک بازماند. برای دومین مرتبه در سال ۲۰۰۴ به سرمربیگری پارک کی ون برای راهیابی به المپیک آتن تلاش کرد و آخرین بار نیز در سال ۲۰۰۸ با زوران گائیچ از حضور در المپیک پکن بازماند و در سال ۲۰۱۲ هم با آرژانتینی خود خولیو ولاسکو باز هم از المپیک بازماند و به المپیک لندن نرسید.
تیم ملی ایران بعد از ۵۲ سال توانست در رقابت های ورودی ژاپن در خرداد ۱۳۹۵ به المپیک ۲۰۱۶ ریو راه پیدا کند

میلاد-عبادی-پور (4)

عکس های جدید میلاد عبادی پور خرداد 95

میلاد-عبادی-پور (4)

عکس های تیم ملی میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (5)

بیوگرافی میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (5)

عکس های جدید میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (6)

عکس های اینستاگرام میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (7)

عکس های خانوادگی میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (8)

عکس همسر میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (9)

عکس زن میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (10)

میلاد-عبادی-پور (11)

عکس های شخصی و دیده نشده میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (12)

میلاد-عبادی-پور (13)

تصاویر جدید و جذاب میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (14)

بیوگرافی میلاد عبادی پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد