اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روزانه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴

http://www.khatoononline.ir/wp-content/uploads/2015/05/images_4_219.jpg

فروردین:

امروز، روز همکاری فعال است. میل طبیعی شما برای نشان دادن استعداد های شخصی و برنده شدن در رقابت اندک است. تلاش همه جانبه و منسجم را اولویت کار خود قرار دهید. تمام حجم کار را بر عهده نگیرید و سعی کنید آن را با دیگران تقسیم نمایید.

  

اردیبهشت:

امروز سرعت عمل تان کم است و در کار های تان نظم و ترتیب ندارید. باید به تدریج دست از این عادت که زیر و بم همه چیز را در آورید بکشید. برای موفقیت باید سریع، کارآمد و مفید باشید.

خرداد:

علاقه به تعامل اجتماعی در وجود شما تبدیل به یک ضرورت خواهد شد. اگر شریک تان قدم اول را برداشت به دل نگیرید، چون این قدم به نفع شما هم هست. زمان مناسبی برای پیشبرد پروژه های خلاق، شرکت در مسابقات فکری و ورزشی، بازاریابی برای محصولات فنی و اطلاعاتی مشخص فرا رسیده است.

تیر:

تمام وقت و انرژی شما صرف انجام کارهای روزمره خانگی و یا مشکلات کاری خواهد شد. برای تیری های خود شیفته انجام این کارها مانند شکنجه است.

مرداد:

اگر آدم فعالی هستید باید بگویم که روز پر باری در پیش رو دارید. تمام محدودیت ها از سر راه شما برداشته خواهد شد. جریان پویای وقایع برای اکثر کسانی که از بار مسئولیت ها و روزمرگی خسته هستند، لذت بخش خواهد بود.

شهریور:

امروز کمی حساس و زودرنج هستید. دست از رویا پردازی بی حاصل بر دارید. اگر تمایل ندارید روزتان به بطالت بگذرد، برای خود هدفی تعیین نموده و برای دست یافتن به آن با سخت کوشی تلاش نمایید.

مهر:

تمام روز را با فعالیت های فیزیکی و فکری زیاد مشغول خواهید بود. روز خوبی برای توسعه روابط تجاری، تمرین یک زبان خارجی و مهارت یافتن در کارهای فنی است.

آبان:

امروز تمایلی به تبلیغ مهارت های خود ندارید. اما این اصلا درست نیست که دست روی دست بگذارید و میدان را برای رقبا خالی کنید. آبانی های تنبل باید تغییری در مسیر خود ایجاد کرده و برای موفقیت تلاش کنند.

آذر:

تمرکز خود را معطوف به برخورد فوری با مشکلات نموده اید. اما پیشرفت آینده شما به نحوه برخورد تان با مشکلات و یافتن راه حل برای آنها بستگی دارد. زمان مناسبی برای آغاز پروژه های خاص است. یک موقعیت کاری در زمینه بازاریابی یا بخش خدمات برای تان فراهم می شود.

دی:

روز مناسبی برای حل مشکلات تاکتیکی است. شما به خوبی می دانید که چه می خواهید اما همیشه در انتخاب ابزار رسیدن به هدف دچار مشکل هستید. شاید به این دلیل باشد که فاقد حس ماجراجویی هستید و یا نمی دانید چطور از فرصت ها بهره ببرید.

بهمن:

امروز می توانید آنطور که میل دارید رفتار کنید. از این فرصت استفاده نموده و از زمان به نحو احسن بهره ببرید. روز خوبی برای انجام فعالیت هایی است که مستلزم هوشیاری، تعامل، تحرک و دید باز هستند.

اسفند:

امروز روز مناسبی برای اطمینان حاصل کردن از موفقیت های تان نیست. حتی اگر همه چیز به نفع شما باشد باز هم ممکن است دچار شکست شوید. برای موفقیت در تجارت باید سرعت عمل خود را بالا ببرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد