اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس عاشقانه ولنتاین 2015

با تو از خاطره ها سرشارم / با تو تا آخر شب بیدارم

عشق من دست تو یعنی خورشید / گرمی دست تو را کم دارم

ولنتاین مبارک عشقم

.

اس ام اس ولنتاین 2015

اس عاشقانه ولنتاین 2015

.

شک کرده‌ام
به صفحه دوم شناسنامه‌ ام شک کرده‌ام….!
این روزها دارم با کسی زندگی می‌کنم انگار ..!!

روزت مبارک عشقم

.

اس ام اس ولنتاین 2015

اس عاشقانه ولنتاین 2015

.

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰
۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰ولنتاین مبارک۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 

عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی / عشق آن است که پیوسته به یادش باشی……
ولنتاینت مبارک بهترینم

.

اس ام اس ولنتاین 2015

اس عاشقانه ولنتاین 2015

.

 

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم ؛ یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید….
ولنتاین مبارک عشق خوبم

.

اس ام اس ولنتاین 2015

اس عاشقانه ولنتاین 2015

.

 

مهم نیست ولنتاین یا سپندارمذگان
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
بی بهانه دوستت دارم…..!

.

اس ام اس ولنتاین 2015

اس عاشقانه ولنتاین 2015

.

 

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن
تا با تمام وجود به او بگوییم
عشق من ولنتاین مبارک …..!

.

اس ام اس ولنتاین 2015

اس عاشقانه ولنتاین 2015

.

 

ولنتاین مبارک

همراه یک بغل گل رز

یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش…!

.

اس ام اس ولنتاین 2015

اس عاشقانه ولنتاین 2015

.

 

یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم

اما به شرط اینکه مواظبش باشی ، نه به خاطر اینکه قلب منه ، نه ، به خاطر اینکه تو توشی!!!!

ولنتان مبارک عشقم

*

اس ام اس ولنتاین جدید 93

*

It still seem like magic evrry time i remember how love softly touched our hearts bringing in tigether,i love you happy valentine day

*

*

*
زتمام بودنی ها تو فقط ازآن من باش/که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد

روز عشق مبارک

.

اس ام اس ولنتاین 2015

اس ام اس تبریک انگلیسی ولنتاین 2015

.

 

بخاری روی شمعک، با پول توی قلک

تو سرمای زمستون، برات هدیه خریدم

تا که بگم عزیزم، شیرینی مثل پشمک

با دنیا نازو چشمک ، ولنتاینت مبارک …

*

*

*

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش : من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود

به امیدیکه تو فانوس شب من باشی

ولنتاین مبارک

*

اس ام اس های ولنتاین 93

*

باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد

عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد…

ولنتاینت مبارک

.

اس ام اس ولنتاین 2015

اس عاشقانه ولنتاین 2015

.

 

هر پنجره ای زیباست نازنین
اگر تو میان قاب آن طلوع کنی…!

ولنتاین مبارک

.

اس ام اس ولنتاین 2015

اس عاشقانه ولنتاین 2015

.

 

من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام

یک شعر پر از غلط

یک پرنده ی بی آسمان

یک نسیم سرگردان

یک رویای ناتمام

دوستت دارم عشقم

.

اس ام اس ولنتاین 2015

اس عاشقانه ولنتاین 2015

.

 

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی

برمودای من ؛ ولنتاینت مبارک :-*

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد