اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه سری چهاردهم

0001


صافی آب مرایادتو انداخت رفیق! تودلت سبز،لبت سرخ،چراغ خانه ات روشن، روزیت همیشه چرخان،نفست
داغ، تنت گرم . . .دعایت بامن . . .

.

اس ام اس عاشقانه

.

من ازاعدام نمیترسم نه ازچوبش نه ازدارش!من از پایان بی دیدارمیترسم!

.

اس ام اس عاشقانه

.


صبح روزی کسی گفت به من:توچقدر تنهایی؟گفتمش در پاسخ توچقدرنادانی تن من گرتنهاست، دل من
بادلهاست! دوستانی دارم همه از جنس بلورکه دعایم گویندودعاشان گویم یادشان دردل من، قلبشان منزل
من!

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/1376774703.388554_AIwiw5nf-300x75.gif

 

 

اینجافقط بایدنقاب بی تفاوتی برچهره بزنی واحساست رامخفی کنی چون اینجا زمین است . ..

اس ام اس عاشقانه

.

به گونه ای آرزوکنید که انگارهمیشه زنده می مانیدوبه گونه ای زندگی کنیدکه انگار همین امروزمیمیرید
.

اس ام اس عاشقانه

.

کوه بانخستین سنگها آغازمی شودو انسان بانخستین درد(احمد شاملو)
.

اس ام اس عاشقانه

.

آنان که پاره ای از روح خودرابه دیگران می بخشندازهمه بیشتربه خداشبیه اند. .
.

اس ام اس عاشقانه

.

هرگاه خبرمرگم را شنیدی درپی مزاری باش که برسنگش نوشته ساده بودم باختم. . .!.

اس ام اس عاشقانه

.

گفتم تمام وجودم از آن توبودمشکلت چه بودکه بامن چنین کردی،گفت آنقدر خوبی که حالم رابهم میزنی!
.

اس ام اس عاشقانه

.

چه خوب است آدمها یک نفررودوست داشته باشندنه هرروز یک نفررا. . .
.

اس ام اس عاشقانه

.

درد دارد. . . . .وقتی چیزی راکسرمیکنی که باوجودت جمع زده ای . . .
.

اس ام اس عاشقانه

.

یواشکی دوستت دارم آدمهای دنیا چشم دیدن عشق رو ندارن. . .

.

اس ام اس عاشقانه

.


بعدازتوجای خالی دلم مثل کفشهای سیندرلا اندازه هیچ یک ازمردمان شهر نمیشود حتی به زور . . .
.

اس ام اس عاشقانه

.

نگران فردانباش!خدای دیروزوامروزت فردا هم هست! فرداهایت قشنگ. .
.

اس ام اس عاشقانه

.

از شیشه باش،اما به همه بگو ازسنگم!
مردم این زمانه فقط دنبال شکستنند…
.

اس ام اس عاشقانه

.

این روزا سیگارهایم بوی خون گرفته.. رگ هایم بوی دود..،!

.

اس ام اس عاشقانه

.

جان رفته ولی زخم جفایت نرود
تأثیر دو چشم بی وفایت نرود
فرشی زدل شکسته انداخته ام
آهسته بیا!شیشه به پایت نرود..،!

.

اس ام اس عاشقانه

.

لبخندهایت رابزن جانانه نگاهش کن عاشقانه هایت را بگو برایش…
فقط آن لباسی که من دوست داشتم رابرایش نپوش..،!

.

اس ام اس عاشقانه

.

خرابه خرابم….اندازه ی پلیسی که متهمش رفیقشه..،!

.

اس ام اس عاشقانه

.

یارو پاکت سیگارو گرفت طرفم گفت: نمیکشی؟
خیلی خسته گفتم:
خودم میکشم ولی مغزم دیگه نمیکشه..،!

.

اس ام اس عاشقانه

.


بهانه ای برای سیگار های پشت سر هم ندارم…
جز این که بگویم از کبریتم یک چوب بیشتر نمانده است..،!

.

اس ام اس عاشقانه

.

رویاها را ول کن دلم!
هیچ “تو”یی دوستت نداشته،حتی “تو”های رویاهایت نیز با “تو”های دیگر رفته اند ..
بلند شو .. رؤیا دیدن بس است ..،!

.

اس ام اس عاشقانه

.

بعضی وقتها دلم میخواد، دستم و بزارم زیر چونم، چشم تو چشم خدا بشم زل بزنم و بهش بگم،
که چی مثلأ..،!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد