اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه سری دوازدهم

0001

از پزشکی قانونی تماس میگیرم

 ما اینجا یک جسد داریم که تو قلبش اسم شما حک شده ، نسبتتون با ایشون چیه !؟

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.

حرف میزنی اما تلخ ! محبت میکنی ولی سرد !

چه اجباری است دوست داشتن من ؟

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.

برای مُردن لازم نیست عزرا‍‍ئیل بیاید

همیــــن که تو نیایی کافـــیست . . .

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/1376774703.388554_AIwiw5nf-300x75.gif

  

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


نه کسی منتظر است…

نه کسی چشم به راه…

نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه…

بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست؟

وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه…

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


تاریــخ انقضایــت کــه ســر برســد

از Call تبــدیل میشــوی بــه Missed Call

بهمیــن راحتــی…..!

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم

می آید

می ماند

و به تنهاییم پایان میدهد!

آمد

رفت

و به زندگی ام پایان داد…

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


در دفتر دل یاد تو سر مشق من است

یاد من هم نکنی,یاد تو تکلیف من است . . .

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


پشت دیوار کج فاصله ها پنهانیم / غربت دل را به خدا میدانیم

گرچه دوریم ز هم با همه ی خاطره ها / به امید خبری تازه ز هم میمانیم . . .

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


جملات کوتاه احساسی

من رودخانه ای را می شناسم که

با دریا قهر کرد و عاشقانه به فاضلاب پیوست . . .

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


لحظه ای که فکرش را نمیکنی ، کسی در دوردستها خاطره ی خوبیهایت را ورق میزند .

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند

اما همیشه شیرین اند

مثل رویــــای داشتن تـــــــو . . .

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


گاهی فقط بوی یک عطر

شنیدن صداش

خوندن اخرین smsش

یک تشابه اسم ،

برای چند لحظه !

باعث میشه دقیقاً احساس کنی ….

که قلبت داره از تو سینه ات کنده میشه … !

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


به تو که فکر میکنم بی اختیار به حماقت خود لبخند میزنم

 سیاه لشکری بودم در عشق تو و فکر میکردم بازیگر نقش اولم ، افسوس !

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


ﺗﻮ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯽ ﮔــــــﻮﯾﯽ ﺗﺎ ﻣـــﻦ ﺧﻮﺷــــــحال ﺷﻮﻡ

ﻭ ﻣﻦ ﺍﺣﻤــــــﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ﺗﺎ ﺗو ﺩﻟﮕﯿــــــﺭ ﻧﺸﻮی . . .

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


آدمی را دیدم با سایه ی خود درد و دل میکرد !

چه رنجی میکشد او

وقتی هوا ابریست . . .

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


من کسی را که مرا بخاطر خوبی هایم می خواهد نمی خواهم،

کسی را می خواهم که با دانستن بدی هایم بازهم مرا می خواهد . . .

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


تراشکار ماهری شدم بسکه تو نیامدی و من برای دلم بهانه تراشیدم !

.

اس ام اس  متن عاشقانه

اس ام اس و جملات عاشقانه

.


لعنتی …

من خاطرت را می خواستم …

نه خاطره ات را …..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد