اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه سری یازدهم

تحویل نمیگیرم…

سالی را

که بدون حضور ” تــو ” تحویل شود…

.

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

.

آری!!!

چمدان کوچکت دیگر جای نداشت
و گرنه
خوابهایت راهم مى بردى…

.

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

.


تو تکرارنشدنی ترین اتفاق زندگی من بودی…و عاشقانه ترین آن…

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/1376774703.388554_AIwiw5nf-300x75.gif

  

غمگینم!

وقتی تمام جفتهای دنیا ، تنهایی ام را به رخم میکشند
حتی جورابهایم!!!

.

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

.


میدونى بهشت کجاست؟
یه فضایى چند وجب در چند وجب!
بین بازوهاى کسى که دوستش دارى…

.

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

.


همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم ,

چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت…
نبودنه منه!!!

.

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

.


سیگار بهانه است…
و من باز عمیق تر پک میزنم…
تا خاکستر کنم،روزهاى بر باد رفته ام را…

.

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

.


روزى بودنم آرزو میشود…
اما من دیگرنیستم.
آن روز، جاى من خوب است و حال تو خراب…
و به گمانم آن روز نزدیک است…

.

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

.


دل تنگم…
دل تنگ آن روزها، که نمیدانم محبتهایش توهم من بود!!
یا ترحم او؟؟!

.

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

.


اینجای آهنگ حمید عسکری رو خیلی دوست دارم
وااااى…
چه دردى داره دلتنگى،
یه لحظه عاشقى اماااااا…
براش یک عمر میجنگى!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد