اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه سری نهم

من کر نیستم
فقط از وقتی صدایت را شنیدم
دیگر هیچ صدایی شنیدنی نیست…

.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
من برمیخیزم!چراغی در دست،چراغی در دلم.زنگار روحم را صیقل می زنم،آینه ای برابر آینه ات میگذارم،
تاازتو،ابدیتی بسازم…
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
به”او”بگوئیدنگران شبهایم نباشد! سکوتم،قرصهایم لرزش دستانم همه هستند! تنهانیستم..

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/1376774703.388554_AIwiw5nf-300x75.gif

  زندگی به من آموخت هیچ چیز از هیچکس بعید نیست…
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
گاهی وقتا با یه لبخند میشه به کسی گفت دوستت دارم حالا میخندی یا بخندم؟
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
در “زمین” عشقی نیست که زمینت نزند،

آسمان را دریاب…..
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
دست
رو دلم
نذار…
پا
گذاشتی
کافیست…
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
سیر شده ام بس ک از آدم ها زخم خورده ام!
خداخیرتان دهد
بمن محبت دروغین تعارف نکنید!!
من سیرم…!!
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
وجود تـــــــو کافی است
برای هزار سال دلگرمی…
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
تنها تصویر یک ماه
به این مرداب
حس بودن میدهد..
نگاهم کن..!!
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
صبحی ک شروعش باتوست
خورشیددیگراضافیست
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
نذر کرده ام اگرنیایی پیاده…ازیادت بروم!!
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
سیـــــــــر شدم
بس ک سرد وگرم روزگار راچشیدم!
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
داشتن تــــــــــو
حتی برای لحظه ای به تمام عمر بی کسی ام می ارزد..
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
راست یادروغ مهم نیست!
توفقط بامن حرف بزن!
چشمانت زیرنویس میکنند..
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
درخیالم باخیالت بی خیال عالمم
تا ک هستی درخیالم…باخیالت زنده ام
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
اولین بارکه یکی بهم گفت:
“دوسِت دارم”
گریه ام گرفت
الان کسی بهم میگه دوسِت دارم خندم میگیره..!
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
جای قول وقرارهایمان
اَمن است,
زیر پاهای تو…!
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
هوای مُردن
بیخ گوش من است
همانجایی
ک روزی
رَدِ نفسهای توبود…
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
ماهِ من
نماز آیات میخوانم
وقتی گرفته ای…
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
از کسی که دلش گرفته ؛ نپرسید چرا… ! ؟
آدمـها وقتی نمیتوانند دلیل ناراحتی شان را بیان کنند،
دلشان می گیرد…!!!
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
دستم بوی گل میداد ،مرا ب جرم چیدن گل محکوم کردند اما هیچکس فکرنکرد ک من شاید گل کاشته باشم
.

پیامک عاشقانه

جملات عاشقانه

.
یادکردن دوست جرم نیست..
تویادکن اگرمحکومت کردن حبسش بامن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد