اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه سری هفتم

sms-i-love-u

مثل هوا در کنار تو ام

نه جای کسی را تنگ میکنم

نه کسی مرا می بیند

.

اس ام اس عاشقانه خسته نباشید

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

.

من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم

.

اس ام اس عاشقانه خسته نباشید

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

.


دلم از هزار راه رفته بی تو باز گشته است

ایوب هم اگر بود چشم می بست از انتظار آمدنت

آدمهای شکسته دو دسته اند :

آنهایی که یهویی از دست یک نفر افتاده اند

آنهایی که یواش یواش از دست همه ترک برداشته اند

more

 

بی تو

خانه ام را

شناسنامه ام را

گهواره ام را پیدا نمی کنم

بگذار گورم را هم گم کنم !

.

اس ام اس عاشقانه خسته نباشید

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

.


زندگی تمامش خطای دید است

من فقط تو را می بینم و تو فقط من را نمی بینی !

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟

.

اس ام اس عاشقانه خسته نباشید

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

.


گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

.

اس ام اس عاشقانه خسته نباشید

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

.


لبخند زدی بهار با آن آمد

یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد

ای دست بلند آسمان در دستت

من نام تو را خواندم و باران آمد

کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند !

یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست . . .

او راحت از من گذشت

خدایا از او راحت نگذر …

.

اس ام اس عاشقانه خسته نباشید

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

.

قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود

.

اس ام اس عاشقانه خسته نباشید

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

.


قانون جاذبه را سیب کشف کرد

وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !

.

اس ام اس عاشقانه خسته نباشید

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

.


از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند

با تو باید مثل باران حرف زد !

.

اس ام اس عاشقانه خسته نباشید

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

.


با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست

با من فقط راه بیا …

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد