اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه

sms-i-love-u

دلتنگی احساس قشنگیه وقتی ، اونی که دوستش داری فراموشت نمیکنه

.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.

در آرزوهایت مرا جا کن ، چون من در زیباترین دعاهایم تو را یاد کردم …
.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.

دلم خوش بود :
اگرچه دستانش در دستانم نیست ، دلش که با من است !
وقتی دلش با من است یعنی تمام او از آن من است …
اما حالا نه دستانش در دستانم هست نه دلش با من !
چقدر سخت است تحمل اینکه به یکباره تهی شوی از او …

more

 

با عشق باریدم اما چه حیـــــف که با چتر آمدی …

.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.


فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد …
فقط رفت بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد …
فقط رفت … فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت : راحت شدم …

.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.


تو که نباشی با چتر هم که قدم میزنم ، گونه هایم خیس میشود …

.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.


با “یکی بود یکی نبود” شروع می شود این قصه …
با “یکی ماند ، یکی نماند” تمام !
یکی من بودم یا تو ، مهم نیست …
مهم قصه ایست که تمام می شود !

دلم آسمان “جمعه” است، می گیرد و نمی بارد !

.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.


گاهی اوقات دلم میخواهد خرمایی بخورم و برای خود فاتحه ای بفرستم ؛ شادیش ارزانی کسانی که رفتنم را لحظه شماری میکردند !
.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.

اگر نهایت دوست داشتن در یک قطره باران است ، من دریا را تقدیم تو میکنم
.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.

غروب غمت را به هر قیمتی خریدارم ، چون طلوع شادیت را از ته دل دوست دارم

.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.


نون و پنیر و نمک … جیگر منی با نمک … عشق و صفا ، محبت … I love you به شدت

.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.


به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید ، تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی

.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.


آن نازنین کجاست که یادم نمیکند … صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند … یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست … امروز به یاد کیست که یادم نمیکند

.

مسیج عاشقانه

اسمس عاشقانه جدید

.


من به پرواز نمی اندیشم ، به تو می اندیشم ، به تو که بهتر از اندیشه یک پروازی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد