اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

پیامک عاشقانه جدید 93

ﻏﺮﻳﺒﻪ ﺑﻮﺩﻯ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ
ﺍﻣﺎ ﺷﺪﻯ ﻋﺰﻳﺰ ﻣﻦ
ﺗﻮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻯ ﺑﯽ ﮐﺴﻰ
ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﯾﻰ ﺭﻓﻴﻖ ﻣﻦ
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
یه وقتایی اونقدر هیچکس حالی ازت نمی پرسه که آدم شک میکنه نکنه مرده و خبر نداره
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم …
ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “دوستت دارم”

more

 هیچ چیز در دنیا جز تو برایم ارزش ندارد
میخواهم تا زنده هستم در کنارت باشم
میخواهم تا فرصت باقیست محو نگاه زیباتو باشم
میترسم بمیرم و نتوانم تو را در آغوش بگیرم
میترسم تو نباشی و من تنها بمیرم
عشق برایم تویی…
و صدای نفس های هیچکس جز تو برایم عشق نمیشود
وتو برایم مثل هیچ کس نمیشوی
پس با من بمان…
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
باز دلم به بهانه ی همیشگی گریست
بگذار بگرید و بداند هرآنچه خواست همیشه نیست
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
دلتنگ شدی پیش من بیا ، کمی غصه هست با هم میخوریم !
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
آدم باید یک “تو” داشته باشه که هروقت از همه چی خسته و نا امید بود ، بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی ! بی خیال دنیا … !
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
ﺍﮔﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﭼﻨﺪ ﺣﺮﻓﻪ ؟
ﺩﯾﺪﯼ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﯼ !؟
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﯿﺴﺖ ﯾﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﻪ ﺍﻣﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭ ﺣﺮﻑ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖ : ﺗـــــﻮ …
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
دوست داشتن یک نوع باوره ؛ خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد …
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
برای دل من همیشه “تو” خواهی ماند ،
حتی اگر مخاطب تمام این نوشته هایم “او” شوند
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
دفتر شعرهایم را سفید میگذارم ، بی تو بودن نوشتن ندارد ، درد دارد
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
مرا دوست داشته باش ، تجربه ام نکن ، برای آموختن ابزار مناسبی نیستم
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
قشنگترین گلها را به آستان نیلوفری چشمانت هدیه میکنم تا بدانی بیادت هستم
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
خدایا ، تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم ،
یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
عشق فقط رمانتیک بودن
روشن کردن شمع سر میز شام و دست در دست هم قدم زدن نیست !
در واقع عشق حقیقی یعنی : یک عمر همدلی ، تعهد و اعتماد !
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
باستان شناس میشوم ،
چشم هایت نگاهی قیمتی دارد …
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
دوست داشتن؛ زبان، زمان٬ راه،  دلیل٬ نشانه نمی خواهد !
دوست داشتن دل می خواهد و یک “من” می خواهد و یک “تو”…
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
دریا برای مرغابی تفریحی بیش نیست اما برای ماهی زندگیست ،
پس برای اونی که عاشقته ماهی باش نه مرغابی
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
من برات یار میشم… یار وفا دار میشم…
دل و دلدار میشم… غم داری غمخوار میشم…
باتو تب دار میشم… باتو بیمار میشم…
باتو چشمامو میبندم… باتو بیدار میشم…
(بیاد آهنگ های دهه شصت)
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
احساس خوبی به آدم دست میده وقتی از یه نفر میشنوی “مواظب خودت باش” !
اما احساس خیلی بهتری به آدم دست میده وقتی میشنوی “خودم مواظبتم” !
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
هی پاییز !
ابرهایت را زودتر بفرست !
شستن این گرد غم از دل من چند پاییز باران می خواهد
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
قشنگترین اتفاق ذهنم حادثه ی حضور تو بود ،
چقدر تنهایم وقتی گاهی کم میشوی
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
عشق یعنی برهنگی دو احساس پاک ، نه برهنگی تن !
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
تنها پاهای سست می دانند چه بار سنگینی است وسوسه بوسیدن تو !
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
رفت؟ به سلامت ، من خدا نیستم بگویم صد بار اگر توبه شکستی باز آی ،
آنکه رفت به حرمت آنچه با خود می برد حق بازگشت ندارد !
رفتنش مردانه نبود ! لااقل مرد باشد و بر نگردد ،
خط زدن بر من پایان من نیست ، آغاز بی لیاقتی اوست
.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

متن و جملات عاشقانه

.
شیرین ترین لبخند اون لبخندیه که،
وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یه دفعه خودش اس ام اس میده !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد