اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه جدید سری دوم

دوستانم همه نابند ، طلا سیری چند ؟ / درد از همه شان دور ، بلا سیری چند ؟

بی گل روی عزیزان ، نفستم می گیرد / بی حضور رفقا ، صلح و صفا سیری چند ؟

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.

چقدر جای تو خالی ست ، جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد

حتی با گزینه ی مناسب . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود . . .

more

 

دوســتــت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن

اینجا نه بینیِ کــَـسی دراز می شود !

نه گـُـرگی به گــَـله ات میزند ! . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


دلتنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست / در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم / بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


کاش میشد:بچگی را زنده کرد

کودکی شد،کودکانه گریه کرد

شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود

آن قیامت، که دمی بیش نبود

فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟

کاش میشد ، بچگانه خنده کرد . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


گاهــــی وقتی کسی از زندگیتان میرود

دارد به شما لطف می کند

او فضایی خالی به جا می گذارد

برای کسی که لیاقت آنجا بودن را داشته باشد . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


کوچه ای را بود نامش معرفت / ساکنینش بامرام از هر جهت

گرچه بن بست بود مثل قلب من / آخرین خانه تو بودی خوب من . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی / محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی

ای دوست الهی در این عالم هستی / سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟

تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟

با آنکه ز ما یاد نکردی..

ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


غصه ی دوری دلدار مرا پیرم کرد / غم هجران نگارم ز جهان سیرم کرد

گریه کردم ز فراغت گل من باور کن / که مرا غربت این شهر زمین گیرم کرد . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن!

به رفتن ک فکر می کنی

اتفاقی می افتد که منصرف می شوی…

میخواهی بمانی،

رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی!

این بلاتکلیفی خودش کلــــی جهنـــــــــــــــم است

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


نقش چشمان خمارت ، چه کشیدن دارد / سایه ساران دو زلفت ، چه لمیدن دارد

آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه / حس مستی لبت طعم چشیدن دارد . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


همه خوابند و من بیدارم امشب / دلم کرده هوای یارم امشب

غم عشق و فراقش مرهمی نیست / مداوای امید دیدارم امشب . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


 

گاهی فرار می کنم

از فکر کردن به تو ..

مثل رد کردن آهنگی که

خیلی دوستش دارم ..

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


هیچ پلی

مرا با این همه فاصله به چشمان تو پیوند نمی زند

می دانم

هر چه من بیشتر جلو می آیم

رانش چشم های تو

فاصله را بیشتر می کند . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


بــی شــــک . . .

جهــــان را بـــه عشــــق کســی آفـــریـــده اند

چـــون مـــن کـــه آفـــریـــده ام از عشـــــق

جهـــانی بـــرای تـــــو . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


حــُــــرمت نان از قلب بیشـــــتر است

آنرا می بوســــــند، این را میشـــــکنند . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


احساس تو چون طراوت باران است

بر زخم شکوفه های گل درمان است

هر وقت که در هوای تو می چرخم

انگار نفس کشیدنم آسان است . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


شاید آرام تر میشدم

فقط و فقط ……..

اگر میفهمیدی…..

حرفهایم به همین راحتی که می خوانی

نــــوشته نشده اند!!

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


لیاقت می خواهد واژه ” ما ” شدن

لیاقت می خواهد “شریک ” شدن

تو خوش باش به همین “با هم ” بودن های امروزت

من خوشم به خلوت تنهایی ام

تو بخند به امروز…

من میخندم به فرداهایت . . .

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان

این روزها دلها تشنه ترند تا زمین

خدایا کمی عشق ببار

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


دلم اصرار دارد

فریاد بزند؛

اما . . .

من جلوی دهانش را می گیرم

وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد

.

پیامک رمانتیک و عاشقانه

پیامک رمانتیک و عاشقانه 93

.


مُتَنَفِرَمْ اَزْ اِنْسآטּْ هآیےْ کِهـ دیوآرِ بُلَنْدَتْ رآ مےْ بینَنْدْ ،

ولےْ بهـ دُنْبآلِ هَمآטּْ آجُرِ لَق دیوآرَتْ هَسْتَنْدْ کِهـ . . .

تُو رآ فُروْ بریزَنْدْ . . .

تآ تُو رآ اِنْکآرْ کُنَنَدْ . . .

وَ اَزْ رُویَتْ رَدْ شَوَنْدْ . . .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد