اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه 1

این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است

قبلتر ها وقتی می گفتند: دوستت دارم

معنی فارسی اش ساده بود

اما حالا “دوستت دارم” هزار معنی مختلف می دهد

الا دوست داشتن . . .

.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

اس ام اس عاشقانه 93

.

طب مدرن

 طب سنتی

طب سوزنی

همه را امتحان کرده ام

درد بی درمان است درد دوریت !

.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

اس ام اس عاشقانه 93

.


از فکر من بگذر خیالت تخت باشد

من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد

این من که با هر ضربه ای از پا در آمد

تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد

تصمیم دارد با خودش ،با کم بسازد

تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد

 

.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

اس ام اس عاشقانه 93

.


مسافرترین آدم دنیا هم

دست خطی می خواهد که بنویسد برایش

” زود برگرد “

طاقت دوری ات را ندارم  . . .

.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

اس ام اس عاشقانه 93

.


ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم

چند وقت است که هر شب به تو می اندیشم

به نفسهای تو در سایه ی سنگین سکوت

به سخنهای تو با لهجه ی شیرین سکوت . . .

.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

اس ام اس عاشقانه 93

.


فکر کنم

به بوی عطر تو حساسیت دارم

همین که در ذهنم می پیچد

از چشم

اشک می آید…

.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

اس ام اس عاشقانه 93

.


این روزها بدجور به تو آغشته ام ، از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند .

.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

اس ام اس عاشقانه 93

.


خـیـــلـــى بـــده احــســاس کــنــى مــثــل دارویــى

فقط وقت نیاز ازت استفاده کنند . . .

.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

اس ام اس عاشقانه 93

.


نقـش یـــک درخــت خشک را

در زنـدگی بازی میکـنم

نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم

یا هیزم شکن پـیــر…

.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

اس ام اس عاشقانه 93

.


“بربادرفته”

صد بار بهتر است از

“از یاد رفته “…..

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد